Магдалена Иванова

1 май 20203 мин.

КАК ДА СИ ПРЕЦАКАШ ИНСТАГРАМ АКАУНТА

Актуализирано: 5 мар 2022

Може да си мислите, че знаете какво е необходимо, за да бъдете успешни в Instagram, но дали е така? Това изисква много повече работа и стратегия, отколкото да правите страхотни снимки, да ги публикувате със страхотен филтър и да се надявате, че ще натрупате последователи за секунди. Има правилни и грешни начини да се подходи към различни маркетинг техники. Да, следвайте други хора - но следвайте правилните хора. Публикувайте често - но не го правете твърде често. Ако ви е трудно да разберете какво правите неправилно, ето някои грешки в Instagram, които би било разумно да избягвате:

1. Купуване на фалшиви последователи

Купуването на фалшиви последователи е доста погрешен ход. Разбираемо е, че искате социалното доказателство.

Колкото повече последователи имате, толкова по-вероятно е да ви харесват другите хора.

Закупуването на фалшиви последователи обаче не е начинът да постигнете това. Неетично е и може да навреди на репутацията на вашата марка в случай, че хората забележат (да, това е по-забележимо, повече отколкото си мислите ).

2. Пренебрегвате вашата аудитория

Отново, не може да публикувате снимки или видеоклипове и да приключите до там. Ангажирайте аудиторията си - вие сте човек, както и последователите ви. Дори да управлявате бизнес акаунт, избягвайте да мислите, че сте твърде важни, за да общувате с хората, които ви следват. Благодарете на хората за техните коментари. Отговоряйте на въпросите, не отбягвайте съобщения. Нека хората знаят, че ви интересува какво мислят.

3. Не правите Instagram Stories

Историите в Instagram са изключително важни. Вярно е, че те остават само 24 часа, но можете да ги подчертаете, така че да останат в горната част на вашия профил завинаги. Когато някой намери вашата страница, той вероятно ще прегледа публикациите ви и ще реши дали съдържанието ви е интересно или не. Също така, вероятно ще провери дали имате активна история. След като този човек ви следва, ще започне да гледа всичките ви истории, които сте отбелязали в “highlights”. Не пренебрегвайте историите в Instagram - понякога те са това, на което хората обръщат внимание най-много и има цял свят от възможности, които можете да реализирате с тях.

4.Използване на грешни хаштагове

Hashtags категоризират Instagram съдържанието и го правят откриваемо. Когато гледате снимка на пътуване, несъмнено ще видите колекция от хаштагове под надписа, такива като #travellover, #explorer и т.н. Когато хората търсят думата „пътуване“, тази публикация се включва в резултатите. Маркирайте публикациите си с hashtags. Не всяка ключова дума обаче ще е достатъчна. Сложете всичките възможни 30 хаштагове и се уверете, че тези, които използвате, са подходящи за съдържанието ви, а не са пренаситени с милиони други публикации, които ще заглушат вашата.

5. Мързеливи с описанията

Казват, че снимките струват хиляда думи, но надписите все още са жизненоважни за успеха на публикациите ви. Едно изображение или видео може да бъде невероятно завладяващо. Допълнителна стойност дава информация, която би заинтригувала последователите или някакъв контекст, който да им помогне да разберат по-добре даденото изображение или видео. Направете надписите си смешни, информативни, авторитетни, разясняващи - не подценявайте тяхното значение. Лесно е да правите грешки в Instagram. Техника, която си представяте, че ще бъде успешна, може да се окаже неудачна, затова бъдете гъвкави и променете стратегията си. Грешки се правят, но бързо могат да се поправят.

Какви грешки сте направили в Instagram, които сега ще се стремите да не правите?

Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.


 

    1