Списание "Бългаски предприемач"

31 май 20202 мин.

Какво ново има в страниците на LinkedIn - LinkedIn Events

Актуализирано: 5 мар 2022

LinkedIn Events предоставя на потребителите лесен начин за създаване или присъединяване към професионални събития. Функцията може да се използва за намиране и изграждане на общности, разрастване на бизнеса или професионалната мрежа.


 
Роли:

Организатор - потребител, който е домакин на събитието.

Той създава събитието, взема решение за детайлите по него и кани участници.

Организаторът на събитията може да бъде индивидуален профил или LinkedIn страница (ако организаторът е администратор на страницата).

Организаторът на събитието не може да бъде променен, след като то бъде създадено.

Участник - потребител, който е приел покана да присъства на LinkedIn Event.
 

След като събитието е създадено, можете да го управлявате по всяко време и вашите участници ще бъдат уведомени за промените.

Както организаторите, така и участниците могат да изпращат покани.

Ако събитието е частно, организаторът ще трябва да предостави разрешение на потребителите да поканят своите връзки. Освен това организаторът може да оттегли покана или да премахне участник, ако промени решението си.

След като приемете покана, функцията ви дава достъп до списък на членове на LinkedIn, които ще присъстват на събитието с вас.

Тук е мястото за започване на взаимодействие с други участници, тъй като можете да ги поканите да се свържете, преди да се срещнете на събитието.

Ето няколко съвета за провеждане на успешно събитие в LinkedIn:

  • Изберете име за събитието, което е кратко и ясно.
     

  • Споделете и популяризирайте събитието си от своя индивидуален профил или страница, за да достигнете до последователите си.
     

  • Персонализирайте съдържанието на събитието, според нуждите на вашите участници. Прегледайте профилите на присъстващите и разберете повече за техния професионален опит.
     

  • Представете участниците чрез групов чат, за да им помогнете да намерят стойност по време на събитието.
     

  • Ангажирайте своите участници преди, по време и след събитието.
     

Как да създадем събитие в LinkedIn?

Преди да започнете, ще трябва да имате следната информация:

  • Изображение на лого (1: 1 Аспект на съотношението, 400px x 400px);

  • Изображение на корицата (съотношение 4: 1, 1776px x 444px);

  • Име на събитието (задължително);

  • Местоположение (задължително);

  • Детайли за мястото;

  • Дата и час, часова зона;

  • Описание (задължително);

  • Връзка към уебсайта за билети / регистрация;

  • Публично или частно събитие

  • Публично: Всеки може да прегледа събитието и да избере дали да присъства.

  • Частно: Само поканени или хора с връзката на събитието могат да преглеждат. Онези, които не са поканени, се нуждаят от вашето одобрение, за да присъстват

Ако искате да популяризирате своя уебинар, семинар или лекция, LinkedIn Events е само една от многото възможности, които трябва да изпробвате, за да достигнете до социалните медии и правилните хора. Никога не спирайте да тествате и никога няма да спрете да се развивате.


 
Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    2