Списание "Бългаски предприемач"

31 авг 20203 мин.

Четири начина как да печелите пари от Instagram

Актуализирано: 5 мар 2022

Очевидно е, че ако не сте една от най-известните знаменитости в света, вашите прогнозни приходи могат да варират в зависимост от следния брой, ангажираност, репутация и т.н.

Но не всички, например, можем да бъдем Кайли Дженър. Въпреки това всеки човек все още може да намери индивидуален подход към успеха в Instagram.

1. Публикувайте спонсорирани публикации

Инфлуенсър маркетингът се увеличава, според Social Toaster: 92% от хората се доверяват на препоръките от уста на уста, 76% от хората казват, че е по-вероятно да се доверят на съдържание, споделено от обикновени хора, отколкото на марки, и 82% от клиентите искат да получат препоръки от приятели, преди да вземат решение за покупка.

Най-лесно казано, хората търсят препоръки от свои връстници. И не е необходимо да имате прекалено много последователи. Когато избират подходящия инфлуенсър, повечето марки обръщат голямо внимание на степента на ангажираност. Когато имате по-малко последователи, вие имате шанса да общувате лично с тях, това осигурява по-добро въздействие.

2. Създайте визуално съдържание за продажба

Instagram е визуална платформа. Хората качват 100 милиона + снимки и видеоклипове всеки ден. Но не е достатъчно марките да качват прекалено хубави и обработени снимки, за да се открояват сред тълпата.

В сегашно време клиентите жадуват за автентичност. Това е вашата възможност да създавате снимки и видеоклипове и да ги продавате.

Що се отнася до туристическата индустрия, компании от всякакъв мащаб канят реални пътници да направят снимки, показващи техния опит, докато отсядат в имотите на марката в замяна на безплатно настаняване.

След като работи с влиятелни лица от Instagram, малък град в Нова Зеландия, Уанака, постигна 14% увеличение на туризма, чрез споделяне на изображенията на града.

3. Направете маски и филтри за Instagram Stories

Днес над 500 милиона души гледат или създават Instagram Stories ежедневно. Тъй като този тип съдържание е достъпно за ограничен период от време, хората са силно ангажирани и това дава на марките повече възможности да закачат целевата си аудитория.

Самите компании създават все повече нови и нови филтри за Instagram Stories, за да популяризират продуктите си. Някои компании имат вътрешни дизайнери, които създават специално за тях маски и филтри.

Spark AR Studio позволява на всички потребители да създават AR филтри за Instagram Stories. Ако се интересувате и вие можете да създадете свои.

4. Клиенти на свободна практика

Без значение с какво се прехранвате, независимо дали сте режисьор, автор или публичен говорител, можете да използвате Instagram, за да намерите клиенти.

Instagram е идеална платформа за показване на вашите творчески умения. Днес все повече артисти го използват, за да представят своето онлайн портфолио.

Стъпка напред е да намерите акаунт, които да се интересува от работа с вас.

Например Ал Фалк е уеб дизайнер, който използва тази техника за намиране на клиенти на свободна практика и дава резултати.

Демонстрирайте желанието си за работа и уведомявайте последователите си, че сте отворени за нови възможности.

Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.

    0