Настоящата публикация не е спонсориран пост. Тя е част от партньорството между Фондация “Започни Млад” и LinkedIn с цел развитие на мисията на фондацията.
LinkedIn е най-популярната и голяма бизнес мрежа, която ни предоставя възможността да се свържем с правилните контакти - дистанционно ! Как да създадете правилната стратегия за Social Selling в LinkedIn? Най-голямото предимство на LinkedIn е, че той е посещаван от много decision makers, които могат да се окажат правилните хора за Вас и за развитието на Вашия бизнес. Ако искате да привлечете вниманието на мениджърите от най-високо ниво, тогава е нужно да поработите върху своята маркетингова стратегия в LinkedIn. За разлика от други социални мрежи като Facebook и Instagram, LinkedIn предлага златна възможност за B2B развитие и outreach. Очевидно е, че стабилната маркетингова стратегия LinkedIn е от решаващо значение за успеха на Вашия бизнес. Тя може да Ви помогне да изградите информираност за марката, да увеличите трафика на уебсайта си, да генерирате качествени клиенти и да си осигурите много други партньори. Освен това, може да помогне да се утвърдите като лидер във вашата индустрия.
Статистика от: https://news.linkedin.com/about-us#statistics
Може да се насочите към една или повече от следните цели:
Commentaires