top of page

Иван Головацкий: Гласът като инструмент за успех и влияние

Актуализирано: 16.12.2023 г.

Здравейте, уважаеми читатели! Днес в нашето издание имаме удоволствието да представим специален гост - Иван Головацкий, изтъкнат гласов дизайнер и създател на курса "Хипноглас": Гласът като инструмент за успех и влияние. Иван учи хората да говорят така, че да ги слушат!


Иван Холовацки

Въпрос: Как започна Вашата кариера в гласовия дизайн?

Иван Головацкий: Всичко започна скромно - с обучения за познати и ангажимент в едно от водещите училища по публична изява. Скоро след това започнах да работя с клиенти от различни сфери, което обогати моя опит и подход.


Въпрос: Какви са основните предизвикателства за Вашите клиенти?

Иван Головацкий: Най-честото предизвикателство е намирането на "истинския" глас - глас, който е уверен и авторитетен, но и искрен и емоционален. Работя с клиенти върху преодоляването на страха от публично говорене и развиване на умения за ефективна комуникация.


Въпрос: Какво значение има правилният говор?

Иван Головацкий: Правилният говор е изключително важен за професионалната репутация и възприятие. Той влияе на начина, по който хората ви възприемат и уважават.


Въпрос: Какви упражнения предлагате за подобряване на говора?

Иван Головацкий: Препоръчвам разнообразни упражнения, включително дишане с диафрагмата и вибрация в гърлото и гръдния кош. Тези техники помагат за постигането на по-авторитетен и емпатичен глас.


Въпрос: Каква е ролята на емоционалната интелигентност в гласовия дизайн?

Иван Головацкий: Емоционалната интелигентност е изключително важна за изграждане на силни и ефективни взаимоотношения. Тя помага за разбирането на емоциите на другите и установяването на по-дълбока връзка с аудиторията.


Иван Холовацки

Въпрос: Как се справяте с различните нужди на клиентите?

Иван Головацкий: Всеки клиент е уникален, и подходът ми е индивидуален. Стремя се да разбера специфичните цели и предиз

викателства на всеки клиент, за да мога да предложа най-подходящите стратегии и упражнения.


Въпрос: Каква е Вашата философия като гласов дизайнер?

Иван Головацкий: Моята философия е, че гласът е мощен инструмент за самоизразяване и влияние. Вярвам, че всеки може да подобри своя глас и да го използва за постигане на своите цели.


Въпрос: Какво бихте искали да кажете на начинаещите в областта?

Иван Головацкий: На начинаещите бих казал да не се страхуват да експериментират с гласа си и да търсят своя уникален стил. Важно е да бъдат търпеливи и да практикуват редовно.


Иван Холовацки

Въпрос: Имате ли съвети за подобряване на публичното говорене?

Иван Головацкий: Практикуването и подготовката са ключови за успешното публично говорене. Също така, е важно да се свържете емоционално с вашата тема и аудитория.


Благодарим Ви, Иван, за ценните съвети и интересното интервю. Вашите познания и опит без съмнение ще бъдат полезни за нашите читатели.


Цялото интервю ще намерите на следния линк:


 
 
 

Comments


© 2021 Фондация “Започни Млад” с ЕИК 206624841. Всички права запазени. Политики за поверителност.

Добре дошли на уебсайта на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841. Фондацията е ЮЛНЦ, регистрирано в България, ЕС и осъществява изцяло дейност в съответствие със своята мисия да насърчава и развива предприемаческата среда и талант. 

 

Мисията на Фондация “Започни Млад” е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж.

Получавай новини от Фондация "Започни млад"

Контакти:        support@bem.bg       +359 893 042 868        България

Моля имайте предвид, че всички споменати продукти и/или имена на компании са търговски марки ™ или регистрирани ® търговски марки на съответните им притежатели. Уебсайтът/фондацията няма никаква принадлежност и/или одобрение за/от тях – тези търговски марки се използват само за образователни цели като примери. Екипът ни извършва модерация преди да публикуваме, но все пак имайте предвид, че настоящият уеб сайт е създаден с образователна цел и не носим отговорност за резултати или пропуснати ползи. За повече информация по дадена тема, се свържете с нас. 

bottom of page