Научете историята зад създаването на един успешен здравословен бранд за здравословно хранене👇
Кои сте Вие и какво се крие зад вашия бранд, коя е същността на Вашата дейност и защо решихте да се занимавате с това? Казвам се Милена и съм част от екипа млади ентуасиасти (всъщност може би вече не сме толкова млади, но определено се чувстваме такива), обединени от страсттта ни към хубавата храна, но и понатрупали опит, знания и енергия, за да можем да ги трансформираме в здравословни, вкусни и в съзвучие с природата натурални продукти, обединени под нашия бранд D’free. D’free са ферментирали ядкови алтернативи на млечните продукти, които създаваме само от няколко естествени и добре познати съставки и съдържат най-добре документираните бифидо бактерии в света, BB-12®. Може би ще ме запитате какво означава дoкументиран щам. Това означава, че за да му се приписват определени здравословни ползи, той е достатъчно много и дълго проучен с реални клинични изпитвания. D’free носят идеята за чистата храна, разнообразното хранене и устойчивото производство. В основата на продуктите е ферментацията – това е и областта, в която сме най-добри, тъй като сме инженер-технолози. Мисията ни е да създаваме марка храни с мисъл за всичко стойностно.
Защо в България?
Всичко ни свързва с България – семейство, образование, приятели. А защо не? Тук дори ми прави впечатление, че младите хора са доста по-ангажирани и отговорни към околната среда, своето здраве и определено са ориентирани към балансираното хранене.
Кое е най-голямото предизвикателство, пред което сте се изправяли?
Както и при много други хора с динамично ежедневие, балансът между семейство, работа и лична ангажираност са предизвикателствата, пред които съм изправена постоянно.
В работата имаше един случай, когато подготвяхме стока за износ, но всичко трябваше да се случи много бързо и както обикновено се случва в такива ситуации имаше повреда в една от машините и производството трябваше да спре. Забавихме се, но слава Богу, че нашият партньор прояви разбиране и всичко завърши с хепи енд.
Как се промени бизнеса след Ковид 19? Като цяло мога да кажа, че Ковид 19 не донесе някакви негативни последствия поне за нашия бизнес. Да, имаше лек спад в продажбите в началото на пандемията, но съвсем за кратко. Единственият минус беше, че трябваше да преустановим всички дегустации, срещи и активности, свързани с нашите клиенти. А те са ни много важни, защото това е F2F връзката ни с клиента.
Трябва ли да е скучно здравословното хранене?
В никакъв случай! Здравословно, не означава скучно, даже точно обратното – полето за експериментиране е още по-голямо. Мислете нестадартно и ще сътворявате чудеса. Добавяйте билки, студено-пресовани масла и разноцветни плодове и зеленчуци към всекидневното си меню. А най-хубавото е, че ще се чувствате прекрасно!
Как приемате конкуренцията?
Конкуренцията, всъщност, е движещата сила на пазара. Без нея няма развитие. Ние много ценим нашите конкуренти и не ги възприемаме като заплаха. Винаги се радваме на техните успехи и това ни кара да вървим още по-целеустремено напред.
Какви са плановете ви за 2022?
В план листа ни за 2022, определено, сме заложили пускането на пазара на ядкови ферментирали „млека“ от друг източник. Засега няма да издавам повече и ще го запазя в тайна, за да можем приятно да изненадаме нашите клиенти, когато сме готови.
Какво е посланието Ви към читателите на списание “Български предприемач”? Бъдете здрави! Наслаждавайте се на всеки миг, на всяка случайна усмивка и дарявайте от вашата позитивна енергия на околните. Доставяйте си удоволствие с всяка малка хапка като си я приготвяте с много любов!
留言