top of page
Снимка на автораСписание "Бългаски предприемач"

Как да избираме подарък за Св. Валентин?

Настоящата публикация не е спонсориран пост. Тя е част от партньорството между Фондация “Започни Млад” и Дора Пенева с цел развитие на мисията на фондацията.


1.Разкажете ни нещо за вас. Коя е Дора Пенева?


Човек, който следва мечти и не се бои от нови предизвикателства. Оптимистичен реалист, който живее днес и сега.



2.Какъв е бизнеса с подаръци? Какъв е чара му?

Зареждащ с емоции, с нови познанства, с идеи … Чарът му се крие в сълзите от радост, щастие и изненада, които успяваме да предизвикваме.





3.Защо избрахте точно този бизнес?


Ковид19 сложи „спирачки“ на бизнеса, с който се занимавахме семейно от години. И затвори всички в къщи по целия свят. След като отмина първоначалния шок, страх, самосъжаление и гняв реших, че няма начин да няма начин … Всички искахме да сме по-близко до роднини и приятели – какъв по-добър начин да кажеш на някой „Обичам те! Мисля те! Липсваш ми!“ с подарък от разстояние?!? Така се роди идеята, а осъществяването ѝ ми отне по малко от месец.





4.Коя е най-честата грешка, която хората допускат, когато търсят подарък за своята половинка?


Обикновено изчакват последния момент, а тогава избора се свежда до нещо „да отбием номера“ . Не казвам, че едно клише като роза и плюшено мече за 14 февруари няма да е подходящ подарък за 18г момиче, но една дама на 40 би очаквала по различен начин да ѝ бъде засвидетелствано нужното уважение! А това става с гледане, слушане и много внимание. Същото се отнася и за господата. В блога може да откриете статии по темата за всеки повод и тип подаръкополучател.





5.Ако можете да синтезирате най-важния съвет за това, какви подаръци да избираме за своите близки, какъв би бил той?


Ще се повторя - да е нещо, избрано с внимание! Майка ми, например, е абсолютен фен на всякакви домакински уреди, но леля ми обича екскурзии –не мога да избера и за двете еднакъв подарък, нали. Гледайте – какво харесват близките ви; слушайте – от какво се вълнуват или биха желали да имат и изберете най-подходящия подарък, с който ще покажете вложеното от вас внимание и любов.





6.Има ли разлика между личен подарък и бизнес подарък, каква е тя?


Разбира се! Макар, че и в бизнес подаръка можем да вложим доза креативност и дори закачка. Но само при условие, че познаваме получателя добре. В личният подарък влагаме част от себе си – време, мисъл, дори любов; докато с бизнес подаръка засвидетелстваме предимно благодарност, че човекът ни се е доверил и е наш партньор или клиент.





7.Разкажете ни най-интересната случка от вашата практика.


Това определено беше създаването на подарък, който беше поръчан от България за Англия и трябваше да бъде изпълнен и подарен точно за 2 дни. Изглежда като „mission impossible”, нали? В такива моменти усещаш как започваш да мислиш на макс и идеите се раждат почти светкавично. Успяхме! И всички бяха супер доволни, а рожденика безкрайно приятно изненадан.





8.Какво ще научим от вас през следващите 12 месеца?


Имам няколко идеи – как да избираме подаръци за новодомци, как да опаковаме красиво и интересно подаръците без да харчим излишно за ненужни опаковки, как да създаваме забавни еко опаковки… Следете блога ни – полезно и забавно е.





9.Какво е посланието ви за читателите на списание Български Предприемач?


Когато избирате подаръци за близки и приятели слушайте и с очите си, гледайте и със сърцето си! А ако нямате много доверие в себе си – обадете ни се! Заедно ще създадем Кутия Любов!



Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.


0 коментара

Подобни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page