"Как да останеш мотивиран по време на COVID 19? " примерът на Шимани


Човечеството е преминало през много кризи, епидемии, войни, това е вечен цикъл.

В момента 90% от бизнесите страдат.

➡Не обвинявай никого за проблема.

Запази спокойствие.

Гледай на нещата като наблюдател.

Запиши текущите си проблеми и трудности.

Какво можеш да направиш, за да сведеш до минимум загубата?

Как да се възползваш от ситуацията? Решението ще се появи от само себе си.

Когато нещата не се получат, смени посоката. Не бъди статичен.🏃‍

➡Комуникирай с другите. По този начин ще получиш идеи.💡

➡Бъди зает с решаването на проблема, така че да нямаш време да се притесняваш за него.

Приеми това, което не можеш да промениш, това, което е извън твоя контрол и се съсредоточи върху нещата, които можеш да промениш.

➡Важно е да бъдем силни и устойчиви, особено когато ситуацията е извън нашия контрол.

Какво направих лично аз с SHIMANI:

Непрекъснато променяхме плана за развитие на марката и го коригирахме спрямо събитията.

✅ Понякога е по-лесно да започнеш бизнес по време на криза, отколкото да адаптираш вече съществуващ такъв.

Тъй като всички събития бяха отменени, измислихме нови и креативни начини да достигнем до клиентите.💫

Помисли за „Деня след“. Направи необходимите неща днес, които ще ти помогнат да постигнеш целите си, когато кризата приключи.

Може би изпадаш в депресия или тревожност: защо това се случва на мен?

Е, не е само на теб.

➡Мисли дългосрочно. Ще съществува ли този проблем след 1 година?

➡Изгради общност, мрежа от позитивни хора около теб. Хора, които наистина са загрижени за теб, с които да обменяш опит и идеи.

➡Не можем да бъдем мотивирани през цялото време. Когато работим за целите си, не винаги е приятно.

Понякога трябва да разчитаме и на волята си.

➡Запиши се някъде като доброволец. Когато даваме, се чувстваме по-щастливи.

➡Този ​​период може да бъде невероятна възможност. Някои от най-великите изобретения се случват по време на трудности и криза.

➡Много неща ще се променят, не очаквай, че всичко ще се върне в състоянието си от февруари 2020 г.

Свидетели сме на фундаментално преструктуриране: икономическо, духовно, бизнес, финансово.

Докато всички останали са в дигитална деменция, записвай си идеи, образовай се, чети книги, гледай интелигентни видеа.

Винаги има светлина в края на тунела.🌞

➡Сега трябва да си активен повече от всякога. Не позволявай на страха от неизвестното да те скове.☃️

Малките ежедневни стъпки водят до страхотни резултати.

Тези, които са активни сега, ще бъдат победители след като кризата отмине.

---

За автора:

Станислава Павлова е основател на SHIMANI Smart Skincare: нов бранд луксозна българска козметика. Има повече от 17 г. опит в сферата на фармацията и козметиката.


През 2020 г. създава SHIMANI Smart Skincare заедно с екип от български учени, разработвали и продукти за НАСА. Иновативната им формула съдържа желязо и е първа на световния козметичен пазар.

Техният патентован Chelate Repair Complex™ прониква между колагеновите влакна и предотвратява тяхното слепване, като по този начин възпрепятства образуването на бръчки и изглажда вече съществуващи такива. Продуктите на SHIMANI не съдържат парабени, силикони, петролни деривати, ГМО и изкуствени оцветители.

SHIMANI предлага и серия от 100% натурални продукти, съставени от микс от най-ценните природни масла, розова вода и пчелен восък.

SHIMANI Smart Skincare печели и първо място за Иновативно предприятие на Българската търговско-промишлена палата.

Компанията доказва, че е възможно да се развива успешен бизнес и по време на криза и въпреки големите трудности, вече се радва на многобройни доволни клиенти в цялата страна.

Повече за продуктите на SHIMANI може да научите тук:

www.Shimani.bg

Последвайте SHIMANI в социалните мрежи, за да научавате първи за тенденциите в козметиката и да получавате полезни съвети за грижата за кожата:

Instagram: shimani_bg

Facebook: Shimani Bulgaria

ПОПУЛЯРНО СРЕД АБОНАТИТЕ

БЪЛГАРСКИ ПРЕДПРИЕМАЧ ПРЕПОРЪЧВА:

Получавай новини от списание "Български Предприемач"

©2020 by Списание "Български предприемач"