Как да правим нещата добре от първия път

Знаете ли къде бизнесът ви губи пари, време и други ресурси?

Искате ли да повишите качеството и да намалите разходите?

Как да се намали времето за производство на единица услуга?


Мога да помогна на Вашия бизнес чрез обучение и менторски програми за оперативни мениджъри, отговорници по качеството, бизнес анализатори и други как да намерят и отстранят първо причините за дефектно производство, как да организират бързо и успешно мини проекти.

Обучението е по доказана методология, лийн сикс сигма, която е за това как да правим нещата добре от първия път. Обучението завършва с проект направен от курсистите с доказан финансов резултат от спестени средства за преработване на дефектна продукция или услуги.


ЗА МЕН

Казвам се Радияна Саева и съм професионален бизнес експерт и ментор с 15 години опит в България и чужбина с проекти за подобряване на процесите в аутсорсинга на услуги, телекомуникации, информационни технологии и пътувания.

Харесва ми да обучавам и са водя проекти за бизнес оптимизация и трансформация, защото резултатите са видими и могат да се измерят чрез финансови показатели. Резултатът е по-качествен продукт произведен с по-малко средства.

ПРОЕКТИ

Моят опит включва проекти за оптимизация и бизнес трансформация в мултинационални компании в Европа и Обединеното кралство.

Резултатът е продукти / услугис по-добро качество с вложени по-малко труд, време и материали.

Обучила съм над 400 студенти по Лийн Сигма Шест и Кайзен в София, Барселона, Дъблин и Лондон. Завършила съм над 20 успешни проекта като ръководител проектив България, САЩ и Великобритания.


ОБРАЗОВАНИЕ

MBA (Магистратура по Бизнес Администрация, специализация Финанси), Калифорнийски Държавен Университет, САЩ, 2002 г.

УНСС София, Бакалавър Логистика

Certified Six Sigma Black Belt, 2012 Агенция по Качеството САЩ

Lean Six Sigma Green Belt, 2008 Мадрид

Говоря свободно английски, италиански езици. Испански и руски на бизнес ниво.

ПРОЕКТИ

  • Намаляване на средното време за обработка на поръчките (18% намалени разходи годишно) – фирма за международни пътувания

  • Стандартизация на потоците на обажданията – центрове за обслужване на клиенти

  • Намаляване на разходите за набиране на персонал (15% намалени годишни разходи) –компания за аутсорсинг на финансови услуги

  • Обучение и консултации по проекти за намаляване времето за обработка клиентски поръчки – компания за организаиране на бизнес пътувания

  • Практически обучения за Кайзен - фокус върху малки подобрения, които са лесни за изпълнение

  • Индивидуални консултации и менторски програми по проекти за оптимизация

ПОПУЛЯРНО СРЕД АБОНАТИТЕ