top of page

Как да създаваш спомени, които искаш всички да видят?

Настоящата публикация е спонсориран пост. Тя е част от партньорството между Фондация “Започни Млад” и Vikonte с цел развитие на мисията на фондацията.


Разговаряме с Пресиян Петров. Един добър пример за млад български предприемач със собствен стил. Той ни разказва, как можем да създадем спомени, които да искаме да покажем на целия свят.

Пресиян е и президент на BNI Prista - част от световната бизнес нетуоркинг организация BNI


Модерно ли е да се занимаваме с мода все още?

Модата винаги ще е на мода (смее се). Хората сме суетни по природа и това ни кара да обръщаме особено внимание на дрехите си. За нас производството на дрехи е много повече от бизнес. По-скоро бих казал призвание. Помагаме на хората да се чувстват комфортно в кожата си и да изразят себе си чрез нашите облекла. За нас това е голяма отговорност. Затова влагаме всичките си усилия развитието на нашия бранд, за да вървим ръка за ръка с високите изисквания на нашите клиенти.


Каква е историята на VIKONTE?

Виконте е семейна компания основана от баща ми през далечната вече 1993 година. Започваме дейността си като изработваме индивидуални поръчки на клиенти - мъжки ризи и официални костюми. През 1995-та отваряме първия си самостоятелен цех и даваме начало на серийното си производство дрехи. Помня даже как прекарвах летните ваканции като помощник в същата тази фабрика. Там за пръв път научих какво е труд и как дори най-дребният процес има значение за перфектния краен резултат. Такава е и корпоративната култура на Vikonte - максимално внимание към детайла във всеки един процес.

Снимки на физическите магазини на Vikonte в историческия център на Русе


Съществува ли универсален стил?

Най-хубавото на стила е, че такова нещо като универсално решение за всички няма. Има базови правила за цветово комбиниране, но всеки човек е различен. Нашите физически дадености се отличават, начинът ни на мислене също. Поради тази причина смятам, че облеклото най-вече трябва да изразява нашата същност. Идеята е да се чувстваме комфортно, следвайки единствено основните постулати за съчетаване на цветовете.

Характерната за Пресиян комбинация на кецове и официален костюм


Аз лично обичам да комбинирам кецове с официални костюми (смее се). Мисля, че това е моят си почерк. Нещото, което ме отличава от останалите. Аз обичам много да спортувам, тренирам 6 от 7 дена може би. Кецовете отразяват това. Винаги съм с тях, че дори и на по-официални събития. Това изразява моята индивидуалност.


Защо само за мъже?

Добър въпрос, исторически бих казал. Компанията е произвеждала и дамски облекла, но по време на кризата от 1997-ма година се преориентира основно към мъжката мода. С времето това стратегическо решение се оказва правилно. Vikonte започва да се развива все повече, да добива все по-голяма популярност и по този начин да печели доверието на клиенти от цялата страна и чужбина. И така вече почти 30 години сме една от най-изявените компании в сферата на мъжката мода в Северна България.


Бихте ли разширили вашата дейност офлайн в цялата страна?

Категорично ДА! Това e наш основен приоритет за следващите години. Да сме все по-близо до клиентите си от цялата страна. Наши редовни клиенти от София, Варна, Разград, Търговище и много, много други идват специално до Русе, за да пазаруват в магазините ни всеки сезон. Много сме им благодарни за доверието! Сега обаче е наш ред да върнем жеста, като отворим обекти и в техните градове. И ще го направим. Слагаме печат “ОБЕЩАНО", както казват в едно популярно предаване (смее се).


Коя е вашата супер сила в мъжката мода?

Vikonte не предлага просто дрехи, ние създаваме спомени, карайки ви да се чувствате комфортно по време на най-важните мигове във вашия живот - това е нашата философия. Затова богата продуктова гама на нашия бранд от официални облекла наред със спортно елегантната ни линия облекла са гаранция за приятни емоции. Или както се шегувам - Vikonte е достъпният лукс, от който се нуждае всеки джентълмен в живота си!


Това е и нашата супер сила - правим хубавите моменти в живота ви още по-хубави!

Какъв съвет бихте дали на нашите читатели, когато избират връхна дреха?

Слоганът на последната ни рекламна кампания е: “Перфектното първо впечатление”! Затова мога да посъветвам многобройните ви читатели да обърнат внимание при избора на яке или палто. Да изберат качествена материя, a не просто да се хвърлят на нещо заради ниската му цена. Връхната дреха е първото нещо, което околните забелязват и затова е важно тя да е на ниво!




Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.





0 коментара

Подобни публикации

Виж всички

Kommentarer


bottom of page