Как през 2021 да превърнем LinkedIn профила си в основен източник на нови клиенти в три лесни стъпки

Дойде периодът, в който всички се обръщаме назад, даваме си равносметка за изминалата година, и започваме да си поставяме лични и бизнес цели за новата.

За да превърнем тези цели в реалност, ни е необходим план, който да ни насочва и да ни помага да следим прогреса си.

2020 бе годината, която преобърна живота ни с главата нагоре и промени начина, по който правим бизнес, както и повечето между човешки отношения.

В тази статия ще разгледаме, кои са трите основни стъпки, които всеки от нас би трябвало да предприеме, ако иска да печели нови клиенти от LinkedIn - основната дигитална платформа за бизнес обмен и неограничени възможности за нови сделки в света.

Създаване на съдържание, което е насочено изцяло към нуждите на нашия идеален клиент.

Често чуваме, че създаването на съдържание е най-добрият начин бизнесът ни да бъде разпознаваем, успешен, и да привлича нови клиенти, но какво наистина означава това и към кого трябва да бъде насочено това съдържание.

Основното правило е, че когато говорим за създаването на съдържание за платформа от типа на LinkedIn, ние трябва да създаваме такъв вид съдържание, което е индиректно обвързано с нуждите на нашия идеален клиент, и което да отговаря на основните въпроси, които той си задава, както и как работата му с нас би му помогнала.

Самата платформа LinkedIn ни позволява споделяме на съдържание под формата на постове, видеа, статии, изображения, презентации,PDF файловe и други.

Съчетавайки различните видове съдържание ние ще постигнем възможно най-добри резултати и ще успеем да привлечем по-голяма аудитория.


Създаване на продажбена фуния, чиито основни цели са осъществяване на връзка и изграждането на дълготрайни взаимоотношения с бъдещите ни клиенти.

LinkedIn e платформа, която е създадена с цел ние, като нейни потребители да се свързваме с други потребители, с които изградим дълготрайни бизнес взаимоотношения, да обменим бизнес контакти и знания с тях.

Тук много важно е да знаем, че всеки човек, който има LinkedIn профил е там за да прави бизнес, да търси работа или конкатки с подходящите хор.

Това от своя страна ни позволява използвайки самата платформа да създадем продажбена фуния, чрез която проактивно да добавяме нови хора в бизнес обръжението си, да комуникираме с тях и да създадем дълготрайни бизнес и приятелски взаимоотношения с тях.

Като следваща стъпка, ние можем да представим на тези потенциални клиенти услугите на нашата компания, да им покажем как те могат да им бъдат полезни, и какво могат да спечелят от бъдещата ни съвместна работа.

Създаване на общност от идеални клиенти, които да рекламират нас и нашия бизнес.

LinkedIn групите са истинско златно находище, което не се използва от повечето бизнеси.

Те позволяват създаването на общност от хора и пребиваване сред такива, които имат сходни интереси и се вписват в профила на идеалния ни клиент

В този случай има два основни варианта, чрез които ние можем да утализираме силата на LinkedIn групите;

Първият вариант е да създадем и поддържаме собствена група, която активно да управляваме, и в която да каним нови членове. Също така в тази група ние можем да споделяме и съдържание, което да ангажира членовете на й.

Вторият вариант ни позволява да споделяме съдържание в чужди групи и да взаимодействаме активно с техните членове, коментирайки постове, споделяйки тяхното съдържание и осъществявайки директна връзка с тях чрез лични съобщения.


Самият LinkedIn е най-голямата B2B платформа за правенето на бизнес, което от своя страна ни предоставя още много възможности, от които ние можем да се възползваме за да увеличим своята клиентска база и да разширим бизнеса си.

В следващите статии ще задълбочим познанията си относно представените три стъпки, като разгледаме всяка от тях индивидуално и добавим нови.

Ще се радваме да научим, кои от стъпките прилагате и как влияят на бизнеса ви.



76 преглеждания0 коментари

ПОПУЛЯРНО СРЕД АБОНАТИТЕ

БЪЛГАРСКИ ПРЕДПРИЕМАЧ ПРЕПОРЪЧВА:

Получавай новини от списание "Български Предприемач"

©2020 by Списание "Български предприемач"