Коронавирус: Какво трябва да знае всеки собственик на бизнес

Въпреки че пълният обхват на глобалното въздействие на COVID-19 все още е неизвестен е добра идея да вземете предпазни мерки, за да защитите себе си, служителите и бизнеса си.

В светлината на тази пандемия е важно да бъдете в течение на здравните насоки от доверени организации като Световната здравна организация или Центрове за контрол и превенция на заболяванията. Уверете се, че получавате информация от надеждни източници, за да избегнете разпространението на дезинформация.

Докато болниците и правителствата работят, за да поддържат хората здрави и защитени, много бизнеси като вашия продължават да предоставят на клиентите това, от което се нуждаят през този период.

Общи съвети :

Ето списък с най-добрите практики, които можете да обмислите, за да поддържате бизнеса си гладко - онлайн и офлайн.


1. Поддържайте бизнеса си в безопасност

Актуализирайте служителите си с най-новите новини, разработки и здравни разпоредби. Предоставете тази информация на няколко езика, за да сте сигурни, че всички разбират. Внимавайте за често срещаните симптоми на коронавируса като суха кашлица, задух и / или треска. Създайте хигиенни станции на работното място и се уверете, че вашият екип спазва протокола, за да запази здравето на всички. Насърчете служителите да работят от вкъщи, ако не се чувстват добре или ако са пътували наскоро.


2. Отложете събития, услуги или срещи

Бъдете гъвкави с вашия график. Когато е възможно, отложете бизнес предложенията си за по-късна дата. Ако предлагате на клиентите планове за членство или пакети за вашите услуги, помислете за временно спиране на плана.


3. Отговорете бързо на възстановяванията

Избягвайте възстановяванията на плащания, като обработвате възстановяванията възможно най-бързо. Имайте предвид, че процесът на възстановяване на суми се различава в зависимост от вашия доставчик на плащания. Ако трябва да възстановите сумата на клиентите, дайте им основателна причина да се върнат във вашия бизнес. Предложете купон или отстъпка за следващата им покупка като компенсация. Нещо повече, покажете им, че цените техния бизнес и тяхното търпение.


4. Бъдете прозрачни

Общувайте активно. Насърчавайте клиентите си да ви се доверят. Ако имате сайт на Wix, ето няколко начина, по които можете да се свържете с вашите клиенти и служители:

Чат на живо с клиенти, използващи Wix Chat или в мобилното приложение Wix. Поддържайте клиентите в течение на вашите събития, инвентаризация на продукти или услуги.

Използвайте имейл маркетинг, за да информирате клиентите за промени във вашия бизнес или специални предложения.

Създайте форум и активно отговаряйте на въпроси и притеснения от вашата общност.

Напишете статия в блог, в която подробно описвате какво прави вашият бизнес, за да защитите клиентите си.

Актуализирайте последователите си в социалните медии с всякаква подходяща информация.

Добавете предварително направен линк за сайт към магазина си, за да уведомите клиентите, че все още сте отворени, предлагате ограничени услуги или работите от вкъщи.


05. Актуализирайте сайта си

Дръжте клиентите си в течение. Актуализирайте вашия уебсайт и страници в социалните медии с всякакви промени в работното ви време, забавяне на доставката или анулиране на събития / услуги. Добавете раздел с често задавани въпроси към вашия сайт, за да отговорите на проблемите на клиентите.


06. Променете Вашите възможности за плащане

Опитайте се да ограничите транзакциите си до безконтактни плащания с „докосване“ или да насърчите клиентите да плащат онлайн с помощта на телефоните си. Ако използвате POS система, деактивирайте екранните подписи. Може дори да искате да изберете онлайн фактуриране, за да дигитализирате процеса на плащане възможно най-много.


07. Бъдете креативни

Бъдете готови да мислите на момента и да заобикаляте проблемите, когато възникнат. Помислете за иновативни решения и бъдете гъвкави, за да сте сигурни, че клиентите ще се върнат. Няма универсален план за всички. Намерете решения, подходящи за вас и вашия бизнес.


СЪБИТИЯ

Отложете събитието си. За съжаление, отлагането на вашето събитие може да е най-добрият начин да осигурите сигурността на всички. Променете датата на страницата на вашето събитие на по-късна дата или я задайте на TBD.

Анулирайте събитието. Ако отмените събитие с помощта на Wix Events, автоматично ще бъде изпратен имейл до вашите гости. Можете да редактирате този имейл със свое лично съобщение. Просто отидете на таблото за управление на Wix и се уверете, че тези имейли са настроени на активни.


Предложете възстановяване на суми. Уверете се, че се справяте бързо с възстановяването на билети. Това е важно, за да се избегнат възстановяванията на плащания, както и да се поддържат ценни взаимоотношения с гостите ви. Ако сте създали събитието си с Wix, прочетете как ще бъде обработено възстановяването на сумата. Когато възстановявате билети, които включват такса за услуга Wix, таксата за обслужване се възстановява изцяло (на вас или вашия гост) от процесора за плащане.

Добавете политика за възстановяване на суми. Намалете риска от възстановяване на такси, като добавите политика за възстановяване на суми в раздела си „За събитие“. Това ще накара посетителите на събития да се чувстват по-сигурни за това как се справяте със ситуацията.


Поддържайте участниците актуализирани. Нещата могат да се променят много бързо. Уверете се, че подробностите за събитията на вашия уебсайт са актуални. Споделете предпазните мерки, които предприемате, за да запазите всички в безопасност. Добавете актуализации за пътувания въз основа на това откъде идват хората. Уведомете гостите си предварително за промените, като използвате следните инструменти:

Изпратете им имейл с връзки към съответната информация.

Свържете се с гости от зоната за потребители на вашия сайт.

Изпратете съобщение или създайте публикация в мобилното приложение Wix.

Добавете раздел с често задавани въпроси, за да отговорите на объркване.

Преместете вашето събитие онлайн. Определете дали вашето събитие може да се проведе виртуално. Ако е така, добавете връзки към страницата на вашето събитие. Обмислете следните опции:

Създайте поток на живо с Wix Video.

Използвайте Facebook Live, Instagram TV или Periscope, за да излъчвате събитието си в социалните медии.


Трансформирайте събитието си в уебинар.

Публикувайте указания и съвети за безопасност. Създайте ясни насоки за безопасност за вашето събитие и ги споделете с всеки участник. Уверете се, че тези насоки са в съответствие с препоръките на вашата местна здравна организация. Включете напомняния за измиване на ръцете, избягване на ненужен контакт и докосване на лицето. Поставете тези директиви на видно място на страницата на вашето събитие и на табелите на събитието.

Осигурете хигиенни станции. Настройте станции, където присъстващите могат да си мият ръцете. Включете санитарен гел с вашите чанти за подаръци. Можете дори да маркирате тези елементи с логото на вашето събитие.


МАГАЗИНИ

Управлявайте инвентара си. По настоящем много населени места в Китай и по света са блокирани. Имайки предвид това, помислете за алтернативни начини за изпълнение на вашите поръчки. Ако вашето редовно предлагане на продукти е повлияно от текущата ситуация, уведомете клиентите си. Можете да набавяте продукти с доставчици на дропшипинг, като Modalyst, за да допълвате запасите си. Като алтернатива можете да използвате услуги за печат при поискване като Printful или Printify за бързо създаване на потребителски продукти. Когато набавяте или създавате свои собствени продукти, насочете се към елементи, които могат да бъдат полезни на клиентите в момента.

Актуализирайте времевите си рамки. Поради колко безпрецедентна е тази пандемия, има много динамични елементи. За да продължите да предоставяте най-доброто изживяване на клиентите, уверете се, че вашите политики са актуални. Уведомете клиентите от самото начало, че доставката може да отнеме повече време от обикновено. Редактирайте правилата за доставка на магазина си, за да отразят тези промени.


Насърчавайте онлайн пазаруването. Ако имате магазин за тухли и хоросан, накарайте клиентите си да пазаруват онлайн. Предложете купони и отстъпки, за да направите тази опция по-привлекателна.

ПОПУЛЯРНО СРЕД АБОНАТИТЕ