top of page

Може ли дигиталният маркетинг да преобърне продажбите на бизнеса ти? Интервю с Анна Иванова

Настоящата публикация не е спонсориран пост. Тя е част от партньорството между Фондация “Започни Млад” и Анна Иванова с цел развитие на мисията на фондацията.


Днес дигиталният маркетинг е навсякъде, във всяка една сфера и бизнес. Анни открива истинската си стаст именно в дигиталния маркетинг и започва да я следва.

Днес Ви представяме Анна Иванова (Анни), част от екипа и водеща фигура в търговския отдел на Digital Expert. Както компанията, така й Анни са фокусирани върху увеличаването на приходите на онлайн магазините. Чрез анализи и проучвания, те дават препоръки и реализират рекламни кампании, които увеличават приходите, оптимизират разходите и скалират печалбата.


Анни е наясно, че бизнес процесите се развиват много бързо. Потребителското поведение, търсенето и предлагането, както и тенденциите се променят. Това, което работи днес, може да не работи утре. Уменията и опита на екипа, с който Анни работи умело адаптират стратегиите си към тези промени.


За дигиталния маркетинг и историята на един успешен търговец от първо лице - запознайте се с Анна

Моят път към дигиталния маркетинг започна преди около 2 години. Бях на ръба в търсенето на правилната компания, която не просто да “предлага и продава услуги”, но тези услуги да носят реална добавена стойност и резултати на клиентите.


Като всяко ново начинание имах своите притеснения и цели. Моята мисия беше да открия екип, който успява да разбере същинските нужди на клиентите си. Вярвах, че мога да бъда полезна в такъв екип и знаех, че заедно можем да постигнем много.


Решението да започна работа в Digital Expert е най-доброто решение, което някога, някъде съм взимала. За 2 години в компанията, успях да премина през множество процеси, обучения и самата аз да бъда част от едно бизнес партньорство, чрез което, развиваме не само компанията и клиентите, а й самите себе си.


За времето прекарано в компанията, знам че Digital Expert има изключително тесни експерти, които не просто знаят какво правят - те обичат да виждат резултати.


Може би се питате, защо толкова големи компании ни се доверяват? Влагаме сърце и душа в реализирането на по-високи резултати! Изграждаме стратегии, доказали се като работещ инструмент, анализираме данни и реализираме само онова, което дава резултати.

Преди да започнем работа с даден онлайн магазин, ние внимателно анализираме моментното състояние и съставяме детайлен план какво и как да променим, за да постигем целта. Зад всяка кампания стои многопластов процес - от планирането до изпълнението минават по малко от 48 часа. Дизайн, текстове, аудитории и бюджети се обсъждат, за да се стигне до най-доброто и работещо решение.


Същината на дейността на всяка компания, разбира се са резултатите за това споделям и малка част от тях:


  • 360% ръст на оборота на онлайн магазин за дрехи само за два месеца;

  • 116% ръст на продажбите без увеличаване на бюджета за реклама;

  • + 90% ръст в приходите за един месец.


Какви проблеми решаваме?

Огромната конкуренция в дигиталното пространство несъмнено води до три проблема:

  • По-слаби продажби

  • По-високи разходи за реклама

  • Пи-висок Bounce rate*


Bounce rate: процентът от потребители, които са посетили сайта, но не са взаимодействали с него и са напуснали почти веднага.


Преди да започнат работа с онлайн магазина, експертите от Digital Expert правят детайлен анализ, за да видят къде могат да оптимизират разходите за реклама на съответния клиент, както и да разберат как да увеличат оборота на бизнеса.

Как се внедряват успешни Google Ads и Facebook Ads статегии?

Google Ads и Facebook Ads предоставят невероятни възможности за развитие за всеки бизнес. Екипът ни успешно изготвя и прилага индивидуални рекламни стратегии, които скалират резултатите на онлайн магазини. Екипът ни е в крак с новостите, за да може да доставяме все по-добри и постоянни резултати.



Крайната цел пред мен и екипа ни винаги е била и продължава да бъде увеличаването на пазарния дял на компаниите и техните продажби, чрез оптимизиране на рекламния разход и в двата канала.


Какъв съвет бих дала на всеки собственик на онлайн магазин?


Дигиталният маркетинг е бъдещето и колкото по-бързо го осъзнаем, толкова по-голям е шансът да се превърнем в лидери на пазара. Бизнесът е състезание, състезавайте се умно! Бъдете сигурни, че всеки инвестиран лев в реклама, ще ви се отплати многократно и че всяко решение, което вземате днес, влияе на вашите резултати утре!


Днес моята мисия е да помагам, развивам и скалирам резултатите на всеки онлайн магазин.


Успехът е като стълба, първата основна стъпка е именно първоначалния анализ. Анализ на сегашното състояние на бизнеса, целите му и начина, по който той използва капацитета на всички рекламни канали. Заявявайки вашата стратегия, вашият онлайн магазин ще бъде анализиран до най-малките детайли, за да отсеем силните и слабите страни, както и да изградим детайлен план какво и как ще направим през следвашите дни, седмици и месеци.


Ако трябва да обобщя, моят съвет е разкрийте потенциала на своя бизне и ни се доверете, защото ние знаем как да скалираме вашите резултати!





Рекламно съобщение!

Запиши се БЕЗПЛАТНО като гост или участник за съзтезанието по предприемачество "Започни млад"! Натисни на бутона и разбери повече:



Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.




0 коментара

Подобни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page