НАЙ-ОБОРОТНИТЕ ПРОДУКТИ НА МЕСЕЦА

По цял свят, в страните, засегнати от коронавируса една от най-продаваните стоки е... тоалетната хартия. Защо това е така? Алчност или нужда? Естествено, виновни са изпадналите в паника купувачи, които не слушат никого, че няма нужда от презапасяване, а грабят от рафтовете в магазините и трупат в килерите си. Ако може в едно изображение да се улови и покаже паниката от коронакризата, то би било празните рафтове в магазините, на които обикновено стои тоалетната хартия. Пълен абсурд! И това не е само в САЩ. Ние в България също станахме свидетели на това явление. Обикновено отговорът се крие в масовия пример на другите т.е. аз го правя, защото другите го правят. А може ли тоалетната хартия да ни предпази и спаси от коронавируса? Не, разбира се и от тази гледна точка няма никаква здрава логика в паническото ѝ изкупуване. Просто хората смятаха, че извънредното положение ще заключи гражданите по домовете им и те няма да имат месеци наред достъп до магазините свободно. Но има и нещо друго, оставайки вкъщи, хората употребяват повече тоалетна хартия и потреблението ѝ се увеличава, а с него и нуждата от по-големи покупки на тази стока.

Искате ли да прочетете повече?

Абонирайте се сега, за да получите достъп до тази публикация и повече на www.bem.bg .

Абонирайте се сега
3 преглеждания0 коментари

ПОПУЛЯРНО СРЕД АБОНАТИТЕ

БЪЛГАРСКИ ПРЕДПРИЕМАЧ ПРЕПОРЪЧВА:

Получавай новини от списание "Български Предприемач"

©2020 by Списание "Български предприемач"