top of page

Нова посока на развитие - Паркетсенс

Днес на гости ни е Анатоли Миланов от Parketsense. Той е съсобственик на тази фирма и днес ще ни разкаже повече за бъдещите бизнес планове във фирмата и за отварянето на нов шоурум.

Ще ни разкажеш ли повече за новата посока на развитие в Паркетсенс?


Трудно ще можем да наречем това нова посока, защото по принцип цялото развитие на Паркетсенс до този момент, всичко което се е случило при нас, е по-скоро следствие на еволюция, не толкова на някакви революционни идеи, които сега ни идват.


Тази посока е следствие на определени натрупвания, натрупване на опит, натрупване на контакти, и което може би е най-важното е натрупване на доверие от страна на нашите клиенти. Всъщност тази посока е изместване на фокуса от паркетите, с които вече ни познават много хора на пазара, към цялостни интериорни решения с висок, среден и премиум клас продукти.


Тъй като винаги сме работили с дърво, и обожаваме дървото, за това продължаваме да работим с него и по отношение на мебелите, и по отношение на стенните облицовки.


Но през последната година-две добавихме към портфолиото си, продукти от стъкло и последното, което ще покажем за първи път в новия шоурум е метал и камък. Това е най-общно посоката на развитие. Чакаме с нетърпение да видим какво ще се получи и как хората ще реагират на това, което икаме да им покажем.

Повече за това, как Анатоли и Георги са стигнали до този момент, може да чуете в цялото интервю:


Изборът ни на продукти и изборът на посока на развитие, много често и за дамата е следствие на емоция, на някакво вълнение, което сме изпитали, което ни е провокирало да тръгнем към определена посока. Между другото, точно по този начин, ние подбираме и всички наши продукти, които ще видят хората.

Когато ние избираме продукти, преди всичко избираме такива, каквито са ни развълнували по някакъв начин. Продуктите, които са успели да ни накарат да настръхнем.

Какво ще направи вашия шоурум различен?


Искаме да покажем продукти, които да развълнуват хората в момента, в който ги видят. Искаме хората да се запознаят не само с продуктите,с производителите, но да се запознаят и с нас, като хора. И затова ние посрещаме нашите клиенти лично, или аз, или Георги, един от двама ни обикновено посреща клиентите в шоурума.


Тъй като ние вярваме, че интерьора сам по себе си не е просто изложба на продукти. Той трябва да създава усещане на хората. Уверявам ви, тук са минали огромно количество хора с различни финансови възможности, с различен поглед, с различен мироглед и т.н. Но това, което е общо за всички хора, е, че те са просто хора, без значение с колко пари разполагат и т.н., всички хора в крайна сметка имат нужда от интимността в дома. И това се стремим да постигнем, това се стремим да предоставим като продукт, като целосна услуга и като целосно усещане.


Какво ще е вашето вътрешно усещане за добре постигнат резултат от тази нова посока на развитие?


Много клеширано, но за нас това са ухилени клиенти. Нарочно казвам не усмихнати, а ухилени клиенти. Защото знаете ли колко често се случва да влязат при нас хора, които идват мрачни, изнервени. Не знам дали може да се представите един ремонт или строителство, какъв процес е и какво изтезание е за душата. И в крайна сметка тези хора, хайде да не казвам 100% от случаите, но 99,9% от случаите, когато ние им предадем свършената от нас работа, са наистина щастливи. То се вижда, че са щастливи. И тогава те забравят за всичките пари, които са похарчили. Това е успехът, който търсим ние.

 



Подобни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page