top of page
  • Снимка на автораAMG Genesis

От идея до печалба: Създаване на успешен частен бранд в Amazon с подкрепата на AMZ Genesis

Днес, в списание „Български предприемач“ ви срещаме със Спас Спасов, съосновател на AMZ Genesis, за да ни разкрие как се създава успешен частен бранд в Amazon и как компанията помага на предприемачи да превърнат своите идеи в печеливши бизнеси.

 

Какви са ключовите стъпки за създаване на успешен частен бранд на Amazon?

За да създадете успешен бранд в Amazon, трябва да имате идея за продукт или вече да произвеждате продукти. След това трябва да анализирате продуктовите ниши, в които ще продавате и да проучите конкурентите. Помислете за подобряване на своя продукт чрез по-качествени снимки, по-привлекателно описание, оптимизиране на размера или опаковката. Например, оптимзираната опаковка може да намали разходите и да увеличи печалбата. Ако добавите помощен продукт към основния (т.нар. бъндели), можете да направите офертата по-интересна за клиентите.


Amazon logo

Как се разработва и оптимизира продуктовата стратегия и какъв е подхода при маркетинга?

Важно е да позиционирате продукта си правилно в Amazon. Разработете стратегия за събиране на продуктови ревюта и използвайте инструментите на платформата като Amazon blog posts, работа с микроинфлуенсъри, агресивна реклама или използване на Amazon DSP за рекламиране в цялата екосистема на платформата, включително Amazon Prime Video, Amazon News, Twitch и други. Дори ако целите ви не са специално насочени към Amazon, успешното присъствие там може да разшири бизнеса ви в международен план и да послужи като визитка, за да намерите нови партньори. Фактът, че продуктите ви се продават в Amazon и са разпознаваеми, е добра атестация за интереса към тях. Amazon е една от най-мощните търсачки за продукти и правилното използване на нейните инструменти и възможности може значително да повиши видимостта и успеха на вашия бранд.


Как AMZ Genesis помага в процеса на създаване и регистрация на бранда?

Amazon е глобална платформа, което означава, че не е нужно да регистрирате акаунта си за конкретна държава. Ние съветваме регистрациите да се правят чрез Amazon Seller Central, който е позициониран в Германия. Там верифицирането на документи е по-лесно и ако възникнат казуси за решаване с Amazon, това става много по-бързо и ефективно. Ние можем да подкрепим нашите клиенти с адвокатска и правна помощ, която има по-голяма успеваемост, когато акаунтът е регистриран през Amazon Германия. След регистрирането на акаунт в Amazon Германия, той се отключва за всички европейски пазари и можете да започнете да продавате. Допълнително, можете да разширите бизнеса си към Северна Америка – САЩ, Канада и Мексико или към други маркетплейси като Близкия Изток, Япония, Австралия и т.н.


AMZ Genesis - Спас Спасов

Каква е ролята на запазената марка за успеха на продуктите в Амазон?

Когато започнете да продавате вашите продукти, задължително трябва да имате запазена търговска марка. Това ви позволява да се регистрирате в програмата Amazon Brand Registry, която ви дава възможност за допълнителни реклами в Amazon и защитава вашия продукт от неоторизирани продажби. Търговската марка трябва да бъде регистрирана в някой от пазарите на Amazon – САЩ, Канада, Германия, Франция, Италия, Великобритания или да имате търговска марка, която важи за целия Европейски съюз. Най-лесно първоначалната регистрация на търговска марка се осъществява през Amazon Германия – за около 3 месеца, или през Великобритания – за около 4 месеца. Регистрацията сама по себе си не гарантира успех. Важно е при пускането на обявата да се стартират кампании за лансиране на продукта, за да постигнете продажби от първия ден, което ще помогне за по-доброто класиране на продукта. Всяка обява трябва да се разглежда като отделен бизнес. Най-честата грешка е стартирането с много продукти наведнъж. По-добре е да се фокусирате върху една обява, да я рекламирате и да привличате купувачи, за да се класира успешно в платформата, преди да пускате нови продукти.

 

Как АMZ Genesis помага на клиентите да стартират успешно продажбите си в Amazon?

Продаваме в Amazon от 2015г., след което започнахме да развиваме нашите брандове.

Стремим се да предадем на клиентите нашия собствен опит и да обясним всички грешки, които сме допускали в самото начало, за да могат да ги избегнат, да спестят време и пари, за да бъдат колкото се може по-успешни.

0 коментара

Commentaires


bottom of page