За петото издание на “От кухнята на Алфа Групата” сме поканили Никола Петров, който е собственик на Литиум ООД, фирма за хотелски консумативи. Той ще ни разкаже за съвместната си работа с Алфа Групата и цялостното му преживяване с екипа.
Разкажете накратко за себе си и с какво се занимавате? Здравейте казвам се Никола Петров и съм собственик на Литиум ООД - фирма, търгуваща с хотелски консумативи (хотелска козметика, аксесоари, чехли, почистващи препарати и други). Нашата мисия е да направим престоя в местата за настаняване незабравимо преживяване. Представляваме няколко големи европейски производителя за българския пазар - CAHM, GFL Cosmetics, Ekomax и IZA EFFECT.
Откога сте член на Алфа Групата и как разбрахте за нея?
В Алфа Групата членувам от 2 години. В началото на 2021 година започнах да работя с Борислава Киркова по системата на G.O.L.D. коучинг, разработена от The Alpha Group Int., за индивидуална работа със собственици на малки и средни бизнеси. Последва покана да участвам в среща на Алфа Групата. Бях впечатлен и веднага след срещата заявих желание да се присъединя. Три са нещата, които ме мотивираха да взема това решение веднага:
Средата от собственици на бизнеси, които работят целенасочено за развитието на бизнесите си и по-конкретно изграждат стратегия за развитие. Мислят глобално!
Срещата протече стегнато, без излишни разтягания на локуми. Всичко беше точно на място, кратко и полезно. За мен е важно да получавам кратка, точна и само полезна информация. Усещането беше, че стойността, която получих за тези 4 часа беше много повече от моята инвестиция.
Във втората част- “решаване на казус”, видях как представящият казуса получи от останалите участници съвети и препоръки, които щяха да му отнемат години учене, проучвания и анализи. Видях как 12 собственика на бизнеси работят за един от тях. И всеки от участниците е в ролята на получаващ и даващ опит.
Кои са основните казуси, за които получавате съдействие от Алфа Групата?
До този момент съм представил 3 казуса. Последния беше във връзка със създаването на нова лоялна програма за клиентите на Литиум. Целта беше да я валидирам чрез Алфа Групата. Всички зададени към мен въпроси и последвалите предложения ме накараха да се замисля още повече и осъзнах, че има още много за подобрение преди да я представя на клиентите си. Ценните съвети, които получих ми помогнаха да променя лоялната програма така, че да е в полза на клиентите ми и да се превърне в мощен маркетингов инструмент за компанията ми.
Друг казус от 2022 година беше “Как да привлека 300 човека в деня на отваряне на нов търговски обект”. Получих над 70 предложения и идеи, от които се възползвах и още в първия ден и над 300 човека направиха покупка в магазина.
Какво ви мотивира да приоритизирате участието си в Алфа Групата?
Същите тези неща, които ме мотивираха да заявя участие в началото. Обобщено би звучало така - за инвестицията от 4 часа месечно и таксата за участие, получавам стойност много по-голяма от инвестицията. Всеки месец доразвивам и подобрявам стратегията си за разрастване на бизнеса и това го правя с помощта на още 12 собственици на бизнес.
Какъв е вашия съвет към бъдещите участници в Алфа Групата?
Бих им казал: “Запознайте се с формата”. Един мой приятел казва: Ако се видим може нещо да се случи, ако не се видим, със сигурност нищо няма да се случи. Моят съвет към всички, които не познават формата е да се запознаят с него. По този начин ще създадат предпоставка да се случи нещо положително с тях, с бизнеса им, респективно с живота им. Казвам го от личен опит. И бих добавил да побързат, издавайки им “тайна”, че в момента стартира втора група. Местата се заемат бързо и е възможно вашият най-голям конкурент да ви изпревари, защото в Алфа Групата всеки бизнес има ексклузивност.
Comments