top of page

Първите впечатления са изключително трайни.

Настоящата публикация не е спонсориран пост. Тя е част от партньорството между Фондация “Започни Млад” и Smart Cadrs с цел развитие на мисията на фондацията.


Изморени ли сте от поръчване на хартиени визитки?


Някога да са ви искали визитка и да сте ги забравяли?


Прекарали сте време, усилия и пари, създавайки идеалната визитка. Само за да дойде момент, в който срещате потенциален клиент и нямате визитки в себе си.


„Ще ви издиктувам моя номер вместо това“ и точно така първото впечатление е провалено и вие се чувствате леко смутени. Това е определението за загуба на време.


🗣 Първите впечатления са изключително трайни.


Повечето от визитните картички попадат в кошчето до една седмица след даването им. Можем само да предположим къде попадат останалите 11% - може би в някой шкаф или джоб?


 

Анкета, проведена от Apple, показва, че средностатистическият потребител прекарва по 3,9 часа на ден на своя смартфон, на второ място след спането.


 


Колко пари харчите за визитки, брандиране и социални медии? Можете ли да поставите цена за създаване на най-доброто първо впечатление и за силен стартер за разговори?


💡 Ами ако има решение? 💡


✔️ Начин да се откроите от тълпата и да бъдете в челните редици на най-модерните иновативни технологии.


✔️ Начин да споделите не само вашите данни за контакт, но и профили в социални мрежи, уебсайтове и много други.


✔️ Начин за незабавно прехвърляне и запазване на вашите данни там, където потенциалните Ви клиенти прекарват над четири часа на ден, всеки ден.


Това би било идеално, нали? ... Добре дошли в бъдещето със безконтактна визитка от SmartCard.




Споделете каквото и да е на всеки смартфон с едно просто докосване ... не са необходими приложения!




Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.

0 коментара

Подобни публикации

Виж всички

Comments


bottom of page