Спасение за ресторантите през 2021

УМНО МЕНЮ - необходимост или напредък за ресторантите по време на COVID-19?

Нека си признаем: Никой не обича да чака дълго по опашки или за менюто в ресторанта. Не би ли било много по-удобно да влезете в заведение за бързо хранене, да изберете поръчката си на момента и да излезете за минути?


Дните на чакане приключват. Представете си да дойде ден, в който можете просто да влезете и да изберете храната си без никакви неприятности. Или докато чакате сервитьора на масата да разглеждате менюто чрез смартфона си с любезното съдействие на УМНО МЕНЮ. Не пипате менюто, което са пипали стотици клиенти преди вас. След това можете просто да направите своята поръчка.


Ресторантската индустрия осъзнава необходимостта от появата на нови решения за комуникация с клиентите си все по-осезаемо. Безконтактен (NFC) пренос на информация , както и мобилни приложения, предназначени да рационализират изживяването на престоя. По-близо до „Интернет на нещата“, свят, състоящ се от сензори и допирни точки в целия ресторант, свързващ клиенти и техните устройства чрез NFC или чрез камерите на техните смартфони (онези последни 5% от устройствата, които не притежават NFC чип).

Поставянето на безконтактни (умни) менюта в заведения, на достъпни места, на вратата, на витрини и на холдъри на масите, позволява на клиентите да се регистрират чрез смартфон, да бъдат уведомени, когато масата им е готова, да получат персонализирани отстъпки или да поискат предястие. След като седнат на масата си, клиентите на ресторанта след това могат да докоснат УМНО МЕНЮ (или да сканират QR код), поставен в стилен SMART CARD холдър.


От гледна точка на ресторантите, умните менюта отварят вратата и за редица предимства. Те включват намалено време на изчакване за сервитьори, по-лесни поръчки, подобрен анализ на клиентите и възможност за вземане на решения в реално време по отношение на местата, персонала и специалните оферти. Освен това NFC ще предостави на ресторантьорските оператори и търговци възможността да интегрират мобилните технологии в своите маркетингови усилия в социалните медии - харесвания и споделяния във Facebook, Instagram, Tik Tok, в реално време, интерактивни рецензии и персонализирани промоции и лотарии. Ще могат да събират отзиви и да увеличават своята клиентска база данни за бъдещи специални предложения за лоялни клиенти.


Програми за лоялност

Освен предимствата на безконтактните плащания, smart технологията предлага способността на тези компании да разширяват отношенията клиент-ресторант. Тя дава възможност за ефективно разпространение и осребряване на подходящи и навременни мобилни купони и промоции, рационализирана интеграция на социалните медии и събиране на данни в реално време.


Още през лятото на вече далечната 2011 г. корейската верига кафенета Café Bene стана първият търговец, който въведе Smart-базирана купонна система, която предоставя на клиентите „печат“ за лоялност при всяко посещение. Клиентите със смартфони просто поставят своите телефони близо до четеца, за да получат незабавни купони за безплатно кафе, които могат да осребрят при следващото си посещение.

В допълнение към многобройните ползи за потребителите, както споменахме, тази smart технология предлага на бизнеса нов и ефективен метод за проследяване на тяхната клиентска база. Веригите за хранителни стоки, търговия на дребно и хотелиерство, които обхващат целия свят, започнаха да разгръщат базирани на smart програми за лоялност. Мексиканската верига за бързо хранене, Chido, обяви, че първият ресторант в Париж ще включва мобилна програма за лоялност, която ще позволи на клиентите да докоснат своите телефони до специален уред с активиран вграден четец в регистъра, за да получат достъп до програмата за лоялност на веригата.

Миналия февруари Orange UK обяви това, което нарече „първата в света програма за безконтактни награди“ на Обединеното кралство. Приложението „Quick Tap Treats“ позволява на всички клиенти на Orange с телефони с активиран NFC - приблизително 200 000 абонати - да докоснат, докоснат или сканират някой от специално маркираните плакати в 110 заведения на веригата ресторанти EAT, за да получат безплатно ежедневно лечение.


Отзиви на клиенти

Най-новата форма на безконтактна технология предоставя на операторите на ресторанти възможността да прикрепят smart етикети към витрините и входовете на витрините, както и към папките с разписки за гости, за да насърчат мобилните потребители да публикуват или четат онлайн отзивите, рейтингите или достъпа до други съответни клиенти съдържание.

Например, приблизително 1500 ресторанта в над 130 града в цяла Франция са въвели smart етикети по прозорците си, които позволяват на клиентите да осъществяват достъп до отзивите на уебсайта Cityvox чрез мобилното си устройство само с едно просто докосване.


Примери от реалния свят

Тъй като осведомеността за NFC, образованието и инфраструктурата продължават да напредват, ресторантьорите и търговците ще продължат да прилагат програми, поддържащи NFC, вариращи от ускорени мобилни плащания до засилени схеми за лоялност и награди. Ето само няколко от най-големите вериги за бързо обслужване, които предприемат стъпки към внедряването на NFC: Макдонълдс; Старбъкс; Дънкин Донътс.

Въпреки че може да минат години, преди да видим пълноценни внедрявания, можем да очакваме да станем свидетели на появата на нови smart приложения в индустрията за бързо обслужване на ресторанти. Smart Card разработва програмата УМНО МЕНЮ и WI-FI станции, които ще модернизират ресторанти, хотели и апартаменти за нощувки и ще ги направят предпочитани на пазара, заради своята иновативност, подобрени условия и инвестиция в преживяването на клиентите си.


Свържете се с нас, за да се запознаете с програмите и, как да ги интегрирате в своята дейност на support@smartcards.tech



ПОПУЛЯРНО СРЕД АБОНАТИТЕ

БЪЛГАРСКИ ПРЕДПРИЕМАЧ ПРЕПОРЪЧВА:

bql fon.png
resource (46).png
Smartmoney-Logo-New.png (1).webp

Получавай новини от списание "Български Предприемач"

©2020 by Списание "Български предприемач"