10 закона от психологията, с които ще мотивирате клиентите си да действат

Да влезете в съзнанието на клиентите си, да ги накарате да извършат действието, от което вие ще получите облаги и най-вече да го превърнете от инцидентен във ваш лоялен потребител, многократно извършващ въпросното действие, е топ приоритет и цел в бизнеса. Макара тя да звучи лесна за изпълнение на теория, в практиката невинаги нещата се получават така, както ги искаме ние. Например, клиентът не винаги успява да разбере нашето послание или ние не сме достатъчно убедителни да го привлечем на своя страна в битката срещу жестоката конкуренция на нашата ниша. На помощ в тази бизнес цел идва идеята за мотивацията. Ако успеете да мотивирате клиентите си да действат според начините, които вие искате те да действат, тоест като ваши потребители, потенциални да се превърнат в лоялни потребители, а в последствие дори – верни последователи на бранда ви, генериращи сами вместо вас нови клиенти – вие реално се приближавате не една, а няколко крачки напред към прогреса.

Искате ли да прочетете повече?

Абонирайте се сега, за да получите достъп до тази публикация и повече на www.bem.bg .

Абонирайте се сега

ПОПУЛЯРНО СРЕД АБОНАТИТЕ