top of page

15 НАЧИНА ДА НАСОЧИТЕ ТРАФИК КЪМ УЕБСАЙТА НА ВАШИЯ БИЗНЕС

И така, как можете рентабилно да задвижите трафика към вашия уебсайт? Ето списък от 15 начина, които събрах за вас:


1. Оптимизация за търсачки (SEO)

Какво е SEO? По принцип, това означава, че уебсайтът ви е технически надежден, така че да може да бъде индексиран от търсачките и удачно проектиран за добра използваемост, като включва съдържание (ключови думи и фрази), които хората търсят често.

Отлично място за начало е да проверите дали вашият уебсайт се показва в търсачката. Ако не, може да се наложи да потвърдите сайта си с Google Search Console. За да се показвате в локални търсения в Google Maps, не забравяйте да добавите и малкия си бизнес към Google My Business.

Също така, проверете заглавията на своите страници (и публикации) и мета описания. За да ви помогнат в класирането, те трябва да са с подходяща дължина и да съдържат вашите ключови думи. Лесен начин да направите това е като инсталирате приставката Yoast (ако използвате WordPress).

Може да отнеме известно време, за да видите предимствата на SEO, тъй като са необходими усилия и време, за да създадете оптимизирани структури и съдържание на сайта. След като подобрите уебсайта си обаче, можете да спечелите безплатен трафик през търсачките, така че инвестицията си струва.

Някои от компонентите на SEO са технически и ако не сте уверени в тази област, по-добре възложете тази задача на професионалисти (като нас). Можете да се въползвате и от нашата БЕЗПЛАТНА МАРКЕТИНГОВА КОНСУЛТАЦИЯ.

2. Списък на директории

Искате ли да прочетете повече?

Абонирайте се за bem.bg, за да продължите да четете тази изключителна публикация.

0 коментара
bottom of page