top of page

5 начина за модернизация на бизнеса. Сега с европейско финансиране.

Годината е 2024 и когато говорим за бизнес развитие, не можем да пропуснем модернизацията в начина на управление на процесите като основен фактор. За компаниите от по-голям мащаб това обикновено е приоритет. При микро и малките предприятия, обаче, често ежедневни ангажименти и недостиг на ресурс могат да отлагат модернизацията и така да се изпускат ползи и възможности за конкурентно развитие. 



До 16.09. 2024 г. семейните предприятия, творческите индустрии и занаятчиите имат възможността да кандидатстват за финансиране по нова европейска програма, насочена към модернизацията на микро и малки предприятия. Целта е да получат подкрепа за модернизирация на технологичната си база и управлението на процесите. Това ще помогне за повишаване на ефективността им и увеличаване на конкурентните им предимства. Компаниите, одобрени по европейската програма, ще могат да закупят машини, съоръжения и специализиран софтуер, което ще им помогне да станат по-конкурентоспособни и ефективни. Значителен плюс е, че 75% от стойността на проекта се покрива от Европейския съюз, а самоучастието на кандидатите е 25%. Освен тази задължителна дейност, в програмата е предвидена и възможност фирмите да финансират внедряване  на  софтуерни решения за управление на различни аспекти на бизнеса, при същите условия на съфинансиране.


Финансиране за 5 решения за управление на бизнеса 

Бизнес софтуер като nZoom може значително да оптимизира процесите в организацията и да повиши производителността ѝ, като пести време и ресурси. В момента по програмата за подкрепа на семейни предприятия, творчески индустрии и занаятчии компаниите могат да финансират придобиването на 5 от нашите модули: 


Управление на взаимоотношения с клиенти (CRM)

Това е система, която помага на фирмите да управляват взаимоотношенията с клиентите си. Тя съхранява информация за тях и автоматизира много задачи, свързани с продажби и обслужване. Така се увеличава процентът на сключени сделки по запитвания и одобрените оферти, ускорява се обслужването и намаляват грешките при обработката на заявките и се повишава клиентската лоялност.


Управление на доставки

Софтуерът за управление на веригата на доставки помага на фирмите да координират и оптимизират всички етапи от доставките – от поръчката към доставчици до пристигането при клиентите. Той подобрява видимостта и контрола върху процесите, свързани с доставки, складове и логистика. Това съдейства за оптимизация на наличностите в склада и времето, за което една доставена стока се продава, по-точно и лесно извършване на задачите чрез автоматизация и бърза реакция на проблеми благодарение на получаването на информация в реално време.


Управление на склад

Софтуерът за складово стопанство помага на микро и малките предприятия да управляват своите складове и стокови наличности по-ефективно. Той осигурява по-добра видимост и контрол върху процесите в склада. Така се намалява значително процентът на допуснати грешки, оптимизацията на процесите в склада води до по-голяма точност на инвентара и по-оптимално управление на запасите, а автоматизацията на задачите и възможността за по-бързо намиране на стоката намалява времето за обработка на поръчки, което води до по-доволни клиенти и по-мотивирани служители.


Управление на производство

Оптимизирането на производствените процеси подобрява контрола, планирането и производителността. Софтуерът управлява ресурсите и запасите и намалява излишъка, отпадъците и съответно - разходите. Също така следи качеството на продукцията, което води до по-малко дефекти и подобрен краен резултат на продукцията.


Анализ и управление на данни

Системата за анализ на данните (Business Intelligence Software или BI) е софтуер, който помага на микро и малките предприятия да събират, анализират и представят визуално данни, за да вземат по-добри решения. Той трансформира сурови данни в полезна информация. Може значително да повиши продуктивността и да даде конкурентно предимство. Разполагането с точна и актуална информация води до по-лесно взимане на добри бизнес решения и по-успешни управление и контрол на операциите. Автоматизираните анализи спестяват време и усилия, които могат да се използват за други дейности, и показват неефективности, с което може да се спестят излишни разходи. Със системата за анализ на данните се идентифицират нови възможности и се реагира по-бързо на пазарните промени, което може да предотврати турбуленции и да доведе до растеж.


Как да кандидатствате успешно

Програмите за европейско финансиране обаче често се свързват с множество документи, попълване на форми и декларации, което може да ви откаже дори да започнете процеса. Ние имаме над 60 проекта по европейски програми, като сме отчели успешно 100% от тях. Опитът ни в областта гарантира успешна реализация и на Вашите идеи за модернизация на бизнеса Ви.

Не оставяйте успеха за утре. Възползвайте се от възможността за финансиране по тази европейска програма още сега. При интерес, можете да попълните тази форма за запитване. 


 
 
 

Comments


© 2021 Фондация “Започни Млад” с ЕИК 206624841. Всички права запазени. Политики за поверителност.

Добре дошли на уебсайта на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841. Фондацията е ЮЛНЦ, регистрирано в България, ЕС и осъществява изцяло дейност в съответствие със своята мисия да насърчава и развива предприемаческата среда и талант. 

 

Мисията на Фондация “Започни Млад” е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж.

Получавай новини от Фондация "Започни млад"

Контакти:        support@bem.bg       +359 893 042 868        България

Моля имайте предвид, че всички споменати продукти и/или имена на компании са търговски марки ™ или регистрирани ® търговски марки на съответните им притежатели. Уебсайтът/фондацията няма никаква принадлежност и/или одобрение за/от тях – тези търговски марки се използват само за образователни цели като примери. Екипът ни извършва модерация преди да публикуваме, но все пак имайте предвид, че настоящият уеб сайт е създаден с образователна цел и не носим отговорност за резултати или пропуснати ползи. За повече информация по дадена тема, се свържете с нас. 

bottom of page