В днешния брой на списание „Български Предприемач“ ще научим повече за предимствата и уникалните ползи от услугите на tbi bank. Наш гост бе Галин Стратиев, Бизнес организатор в банката.
Започнахме с концепцията на tbi bank за „живот без такси“ и как тя се отразява на клиентите на банката. Галин разкри, че семейството на tbi bank няма тайни и целят пълна прозрачност към техните клиенти. „Точно това била причината по всякакви начини те да останат доволни, започвайки от малките стъпки – премахване на таксите.“ - добавя той. Банката предлага безплатно разкриване и обслужване на разплащателни сметки, неограничен брой преводи в лева и евро без такси, както и плащане на битови сметки, отново без допълнителни такси.
Успяхме да научим и повече за идеята, която стои зад платежната карта neon и нейните предимства за потребителите. Тя е първият по рода си продукт на българския пазар, с който клиентът има възможността сам да управлява своите спестявания, платежни планове, битови плащания - всичко с един клик през своя мобилен телефон. „Можем също да разглеждаме neon и като хибриден продукт между дебитна и шопинг карта, а опцията „Шопинг лимит“ сама по себе си е уникална за пазара.“ - уточни Галин. Този инструмент позволява всяка една покупка, независимо дали в хранителния магазин или в този за дрехи, да бъде разпределена на 3 вноски без лихва или на 6 или 9 месечни вноски с 1,5% оскъпяване.
Същевременно, благодарение на 2,1% годишна лихва по разплащателната сметка, картата neon би могла да носи и допълнителна доходност. В допълнение, през приложението клиентите на банката могат да си открият депозит при най-добрите на българския пазар условия – годишна лихва до 3.2%.
tbi bank предлага и интригуваща система за пазаруване на вноски, която може да подпомогне бизнесите и техните клиенти. Това е инструмент, който всеки бизнес може да използва, за да разшири портфейла си от нови клиенти, като им предложи най-бързото дигитално одобрение и обслужване. tbi bank е първата банка в България от 2020 г., която предлага изцяло дигитален процес за своите клиенти, а от 2023 г. това важи и за стартирането на партньорство. „Според статистически проучвания, 75% от клиентите си тръгват без да направят покупка, като тук нашите решения могат да бъдат от полза на бизнеса, тъй като клиентите могат да получат това, което им трябва, сега, а да платят за него по-късно.“ - споделя Галин. tbi bank предоставя и персонализиран метод за плащане в онлайн пространството за всички платформи, опериращи на българския пазар, дори и такива без кошница. „Последните 5 години сме финансирали всеки пети българин, давайки възможността да бъде одобрен за суми от 100 до 30 000 лв., буквално в рамките на 15 минути.“ - допълва той.
tbi bank редовно представя и кампании, свързани с отстъпка от цената на стоката или безлихвен кредит, а мотивационната програма на банката в приложението вече е активна – редица изненади, включително атрактивни екскурзии, очакват клиентите там.
„Как tbi bank поддържа конкурентоспособността си на пазара, особено в сектора на потребителските кредити и банковите услуги?“ - попитахме Галин.
Той сподели, че „в tbi bank винаги се стремим да усещаме пулса на пазара, като разчитаме на нашите колеги, които са на първа линия в офиса и отново с безупречно и дигитално обслужване успяваме да отговорим на клиентските потребности и желания. Конкурентоспособност ни дават и редица решения като опцията за разсрочено плащане, която е предпочитан метод от клиентите във всички възрасти. Отдавна преминахме границите на познатите ни стоки на изплащане и навлизаме във все повече нестандартни индустрии и вертикали. Непрестанно организираме и участваме в семинари и събития, насочени към споделянето на добри практики, развитието на бизнеса и разширяването на неговия потенциал.“
От гледна точка на добавената стойност, tbi bank като иноватор в дигитализацията на банковите услуги се стреми винаги да се отличава с важните за клиентите и партньорите ни детайли. Първите с изцяло безхартиен процес, единствените, които извършват плащания на всеки 30 минути към търговските си партньори, с цел те да могат да оперират с финансите си още в същия ден и картата neon, която е уникална не само с цвета си, но и с възможностите, които предлага. В допълнение към мобилното приложение, има създадена лендинг страница, чрез която банката уведомява клиентите за потенциални оферти при търговските партньори.
Дългосрочната цел на tbi bank е да обедини всички свои продукти и търговски партньори в една удобна за клиентите екосистема.
А за онези от вас, които все още не знаят - neon картата е вече налична в дигиталните портфейли на Apple и Google и всеки клиент може да я добави.
Commentaires