top of page

SHIMANI Smart Skincare: първата в света анти-ейдж козметика с желязо

Настоящата публикация е спонсориран пост. Тя е част от партньорството между Фондация “Започни Млад” и SHIMANI Smart Skincare с цел развитие на мисията на фондацията.


Скъпи читатели! Запознайте се със Станислава Павлова. Една жена, която показва какво означава да си български предприемач и която сме горди, че избра да бъде част от нашето специално общество.

И така, да започваме…

Разкажете ни малко повече за Вас и Вашия бизнес.

Казвам се Станислава Павлова и съм собственик и управител на SHIMANI Smart Skincare.

Повече от 16 години работих в областта на фармацията и козметиката. Често пътувах в Африка и Азия и това ми помогна да се запозная с много местни козметични продукти и съставки. Етиопия стана мой втори дом и всеки път донасях местни съставки, с които приготвях козметични продукти за семейството и близките си по етиопски рецепти.

В забързаното ежедневие обаче все повече забравях да обърна внимание на себе си. В резултат на постоянния стрес кожата ми стана вяла и повехнала. Трябваше да взема незабавни мерки, ако не исках да остарея преждевременно. Един ден взех решение да изляза от корпоративната кариера и заедно с екип от български учени, разработвали и продукти за НАСА, започнахме създаването на нов продукт. Така се роди SHIMANI Smart. Нашата цел бе да създадем високоефективен иновативен продукт за грижа за кожата без вредни съставки.

С много любов, усърдие, отдаденост, грижа за хората и природата, екипът ни от професионалисти работи усилено и дълго върху създаването на SHIMANI. С една-единствена цел: да създадем продукт, който да помогне на хората като мен, живеещи в съвременните условия, подложени на постоянен стрес и замърсена околна среда, да изглеждат красиви, да се чувстват уверени и да имат здрава и сияйна кожа.


Много интересно име - SHIMANI. Откъде идва?

Да се измисли име на бранд е нелека задача. Всички хубави имена вече са заети, всеки ден в Европейския съюз се регистрират между 400 и 450 бранда. След няколко месеца лутане и мислене, бях напълно отчаяна, че козметиката ще остане без име.

Една вечер, точно преди да тръгна от офиса, се сетих за една невероятно красива жена, която бях срещнала в Шри Ланка. Нейното име бе SHIMANI. Тя бе олицетворение на женствеността и добротата, затова избрах нейното име за име на марката. След това научих, че в превод SHIMANI означава „блестящи диаманти“. За нас всяка жена е като диамант, който има своя уникална красота.

А какви всъщност са Вашите продукти и за кого са подходящи?

Разработихме две серии продукти: първата е SHIMANI SMART, която е иновативна анти-ейдж козметика със съдържание на желязо и е първа на световния пазар.

Патентованият ни Chelate Repair Complex прониква между влакната от колаген на кожата и предотвратява тяхното слепване, т.е образуването на бръчки. Продуктите на SHIMANI не съдържат парабени, силикони, алергени, петролни деривати, ГМО, изкуствени оцветители. Те съчетават по уникален начин природата и науката. Веган са и не са тествани върху животни. Правят кожата свежа, гладка и сияйна.



Интересен факт е, че два от кремовете ни са виолетови, това се дължи на комбинацията от съставките, няма оцветители. ☺

На 1 юли 2020 г. SMART серията ни спечели престижните 2 награди: „Въвеждане на нов продукт“ и „Иновации в дерматологията и козметиката“ на Business Lady Club Bulgaria.

Другата наша серия е Cream Of Life



100% натурални продукти, създадени само от природни масла и пчелен восък. Продуктите са много подходящи за хора със суха, нормална или чувствителна кожа. Не предизвикват алергии и намаляват зачервяването.

Имат антибактериални свойства заради пчелния восък. Cream Of Life може да се използва и от бременни и кърмачки, тъй като в него няма абсолютно никаква химия. Подхранва кожата в дълбочина и я прави мека, гладка и подмладена.


Звучи супер. А как се справяте в тези условия на COVID?

Създаването на марката ни съвпадна точно с първата вълна на COVID през март месец, но това не ни демотивира. През тези месеци работихме върху развиването на нашите профили в социалните мрежи, както и върху изграждането на нашия онлайн магазин. Успяхме да посетим няколко онлайн международни бизнес събития, на които разказахме за нашите продукти. Участвахме и на търговско изложение във Варна.

В тези времена на изолация хората пазаруват предимно онлайн, което е предимство за бизнеса ни.

Нашата цел е да създаваме луксозни български продукти на световно ниво и да утвърдим марката като висококачествена на международния пазар.


Продуктите ви изглеждат много красиви. Вие ли измислихте визията и дизайна?

Благодаря! И ние много се гордеем с дизайна им. Работихме по него заедно с една млада дама, Савина Деянова, която е българка, но е израснала в Калифорния и преди време се завърна в България. Тя е много запозната със световните тенденции и има много модерен поглед върху нещата.


Споменахте, че сте спечелили награди за иновация. Разкажете малко повече.

Да, през юли месец бяхме наградени с две престижни награди: „Въвеждане на нов продукт“ и „Иновации в дерматологията и естетиката“ на Business Lady Club Bulgaria.

Това е голямо признание, защото вложихме много усилия и любов в създаването на продуктите и вярваме, че са качествени и ефективни.

Най-голямата награда обаче за нас е, когато доволен клиент ни се обади, за да ни каже как продуктите са му помогнали. Това е, което истински ни мотивира и ни вдъхновява да продължаваме напред!




Пазарът на козметика е доста пренаситен, доколкото съм запознат. Как ще се справите с голямата конкуренция?

Да, наистина е така. В световен мащаб има много повече производство на козметика, отколкото потребление. Нашето предимство е, че ние сме малък бранд и сме много по-гъвкави в сравнение с огромните компании. Продуктите ни са съобразени с тенденциите и нуждите на потребителите. Вече е много важно хората да виждат кой стои зад даден бранд и така се доверяват на личност, а не просто на един продукт.

Вярвам в успеха на продуктите на SHIMANI и смятам, че и потребителите ще се уверят в качеството им!

Ако имате въпроси относно нашите продукти или искате да станете наш партньор в България или чужбина, винаги може да се свържете с мен чрез LinkedIn: Stacy Pavlova, ще се радвам да ви помогна с каквото мога!


Повече за продуктите на SHIMANI може да научите тук:

www.Shimani.bg

Последвайте SHIMANI в социалните мрежи, за да научавате първи за тенденциите в козметиката и да получавате полезни съвети за грижата за кожата:

Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.

0 коментара

Подобни публикации

Виж всички
bottom of page