top of page
  • Снимка на автораEcomSolutions

Значението на качествената фотография за успеха на вашите онлайн продажби


Ако току-що започвате да се интересувате от фотография за електронна търговия, вероятно правите прехода към онлайн продажбите. Ако е така, поздравления! Защото това ще Ви даде няколко големи предимства: за разлика от физическите магазини, не се изисква да се съобразявате с ограниченията на „реалния свят“ – локация, наеми, служители, непостоянен трафик на хора; достъпни сте за клиента 24 часа, 7 дни в седмицата; имате нужда от сравнително малка инвестиция за старт.


Всичко това означава, че онлайн присъствието е изключително важна и необходима стъпка за разрастването и увеличаването на продажбите Ви!

Но за да бъде успешно, е необходимо да се погрижите за няколко основни неща!

Едно от най-важните от тях е да инвестирате във висококачествена фотография на Вашите продукти. Продуктовите снимки са основния инструмент, с който да привлечете и убедите клиента да купи Вашите артикули – те са Вашият "продавач“ във виртуалното пространство.


Ще споделим цялата важна информация за фотографията за електронна търговия, за да гарантираме бъдещия успех на Вашия онлайн бизнес.


В тази публикация ще разгледаме:

  • Какво е продуктова фотография?

  • Какво е фотография на продукти за електронна търговия?

  • Значението на продуктовата фотография в електронната търговия

  • Статистика на продуктовата фотография

  • Значението на продуктовата фотография в рекламата


Какво е продуктова фотография?


Продуктовата фотография е вид комерсиална фотография, която има за цел да убеди потенциалните потребители да закупят продукт, представяйки го по визуално привлекателен начин.


Тя се използва освен за продуктови страници, така и за маркетингови кампании - в брошури, флаери, каталози, дигитални реклами и публикации в социалните медии.


Продуктовата фотография напредна значително през последните години. И тъй като електронната търговия продължава да расте, изображенията на Вашите продукти стават все по-важни. По-долу ще разгледаме определението за продуктова фотография за електронна търговия, както и най-добрите практики и примери, за да Ви помогнем и вдъхновим да наблегнете на успешното представяне на Вашите собствени продукти.


Какво е фотография на продукт за електронна търговия?


Фотография на продукт за електронна търговия е снимка, създадена като визуален заместител на Вашия продукт за купувачите в онлайн магазин. Тези изображения съдържат детайли и характеристики на продукта, допълващи писменото им описание.


Има два вида снимки на продукти за електронна търговия:


1. Изображения на продукта на изчистен, бял фон - това е най-често срещаният тип изображение, което ще видите в продуктовите каталози и продуктовите страници.



Според Justuno 93% от потребителите смятат визуалното съдържание за ключов решаващ фактор при решението за покупка. Най-важното е, че качеството на визуализацията, която ще използвате, за да покажете как изглеждат Вашите продукти, е основно!


2. Снимки в контекст или „лайфстайл“ фотография


Според проучване, проведено от Big Commerce, 78% от онлайн купувачите искат снимки, които да „оживят“ продуктите – те искат да видят продукта, сякаш е част от собственото им ежедневие.


Продуктовата фотография има силата да разказва история: за какво е марката, какво означава тя за потребителите и защо посетителят трябва да се интересува от нея.


Тъй като онлайн купувачите нямат предимството да видят продукта в реалния живот, те разчитат на снимката му, за да решат дали да купят Вашия продукт. Ако искате да направите продажба, снимката е от решаващо значение!


Значението на продуктовата фотография в електронната търговия


Значението на продуктовата фотография в електронната търговия е огромно: когато пазаруват онлайн, купувачите нямат предимството да могат да видят продукта пред тях – но снимките са идеалното решение за това:

  • Те предоставят на клиентите Ви ясна представа за това, което очакват да получат;

  • Качественото изображение предполага, че Вашият продукт е с висока стойност; създава добро първо впечатление за вашата марка;

  • Вие вдъхвате доверие на клиентите и те купуват от вашия магазин за електронна търговия с увереност.

  • Фотографските изображения са по-привлекателни от писмените описания (мозъкът по-бързо „улавя“ информацията от картинка).

  • Снимките са отличен начин да създадете идентичност на Вашата марка.

  • Фотографията играе ключова роля в процеса на вземане на решения – тя ще увеличи Вашия процент на конверсия.

  • Снимките на продуктите могат да се използват като маркетингов крайъгълен камък във всички Ваши маркетингови канали.

  • Изображенията са по-достъпни за мобилната аудитория.

  • Персонализираната продуктова фотография е много по-полезна от стоковата фотография – можете да покажете уникалните качества на Вашия продукт, за да се откроите на пазара.



Статистика за продуктовата фотография


Все още не сте убедени в необходимостта от качествена продуктова фотография?

Ето някои статистически данни, които убеждават в значението й за Вашите онлайн продажби:

  • 65% от населението учат визуално. Това означава, че визуалната информация, т.е. снимките, ще повлияе на съзнанието им повече от написаните думи.

  • 90% от онлайн купувачите казват, че качеството на снимките е най-важният фактор за тях при онлайн покупки. Без качествена продуктова фотография вашият бизнес ще пострада.

  • Добрата продуктова фотография може да увеличи процента на реализация с 30%.

  • 75% от онлайн купувачите разчитат на добра снимка на продукта, за да вземат решение. Това е огромен процент от вашите клиенти - представете си да загубите три четвърти от тях!

  • Добрата продуктова фотография е с 40% по-вероятно да бъде споделяна от вашите акаунти в социалните медии. Продуктовата фотография не само увеличава процента на реализация, но и осигурява повишена експозиция на марката. Според HubSpot, фотографското съдържание е най-популярният метод за ангажиране на потребителите.

  • 70% от компаниите инвестират в маркетинг съдържание, който включва и продуктова фотография. Всички големи играчи инвестират в това и би било разумно да го направите и вие.



Значението на продуктовата фотография в рекламата.


Продуктовата фотография е не само от съществено значение за Вашите продажби, но и за вашата реклама. Както се казва: „една снимка струва хиляда думи“ - хората са „програмирани“ да се впечатляват от изображения.


Силата на образите се крие в основите на човешката природа; ние сме настроени да забелязваме, помним и да реагираме емоционално на визуални елементи.


Потребителите са значително по-склонни да мислят положително за реклами, които наблягат на фотографията, пред реклами, които наблягат на текст.


Като се има предвид мощното въздействие на изображенията, не е изненада, че

маркетолозите класират снимките като най-важния тип съдържание.


В днешния свят, с хиляди щраквания на ден в електронните устройства, е лесно да забравите важността на професионалната фотография. Трябва да помним, че всеки може да направи снимка, но не всяка снимка е достойна за рекламна кампания. Тези, които не са запознати с предимствата на рекламната фотография, може да не разберат това и да пропуснат ползите от работата с професионален фотограф.


Продуктовата фотография може да се използва във всички маркетингови канали, като платени реклами и акаунти в социалните мрежи.


Заключение


Инвестицията в качествена продуктова фотография за Вашия онлайн бизнес е едно от най-добрите търговски решения, които ще вземете. Не само ще видите, че Вашият процент на реализация се повишава, процентът върната стока значително намалява, но можете да подобрите маркетинговите си кампании с отлични персонализирани изображения, да наложите идентичността на вашата марка и да привлечете нови клиенти.


Ползите от продуктовата фотография далеч надвишават първоначалните разходи.


Ако имате нужда от качествена продуктова фотография, изпълнена в кратки срокове , свържете се с нас за надеждна консултация. Ще се радваме да отговорим на въпросите, които имате и да помогнем да увеличите продажбите си!



0 коментара

コメント


bottom of page