top of page

Успешният бизнес е емоция. Интервю с Кристина Болярова

Настоящата публикация не е спонсориран пост. Тя е част от партньорството между Фондация “Започни Млад” и "Болиер Ивентс Груп" с цел развитие на мисията на фондацията.


Успешен бизнес на 28 г. - запознайте се със създателя на "Болиер Ивентс Груп" Кристина Болярова.

"Когато човек наистина открие това, с което иска да се занимава, според мен няма сила, която да го спре да прави това, което обича.

Убедена съм, че всеки човек има своя кауза. Важното е да я открие и да ѝ се посвети. Да работи с ентусиазъм, вдъхновение и постоянство! Да не позволява на препятствията да го отклонят. Да приема трудностите и предизвикателствата като възможност! И най-важното, да не се отказва!"

В юлския брой, тематично, представяме ви Кристина Болярова. Млада, красива и успешна, тя е пример за български предприемач.


Коя е Кристина Болярова?

Тя е на 28 години, от град Търговище. Завършва Бакалавърска степен, специалност “Икономика” и Магистърска степен специалност “Маркетинг със специализация рекламен мениджмънт” в УНСС, гр. София.

Още във втори курс от следването си започва работа в Ивент Агенция и открива своето призвание и най-вече това, което обича да прави.

Попада на човек, от когото казва, че научава много и определено оценява.

На 22 години решава да създаде своя агенция и да продължи пътя си самостоятелно. 2 години работи по създаването на "Болиер Ивентс Груп".

Как избрахте името "Болиер"?

Фамилията ми е Болярова, това е и причината фирмата да носи това име. А и приятели казват, че звучи леко френски. :))

Паралелно, докато работех по създаването на агенцията, се трудих в маркетинг отдел на 4 медии и 2 продуцентски компании, а впоследствие навлязох и в туристическия сектор. Работих с интересни и иновативни хора, които все повече ме вдъхновяваха да творя и да вървя напред.

Официално открих "Болиер Ивентс Груп" през 2016 година. Вече 4 години създаваме емоции и се радваме на все повече клиенти.

От организация на тийм билдинг програми, обучения и коледни фирмени партита, до сватби, рождени дни и кръщенета. Всяко едно събитие изисква уникална и индивидуална концепция и решение. Това е и подходът ни при създаването на всяко събитие.

Голяма част от събитията изискват осигуряване на туристически услуги, като настаняване, организиран превоз и други. Поради това, през годините винаги сме работили с партньори за осигуряването на тези услуги.

Като човек, който винаги се е стремил към развитие и да е максимално полезен за своите клиенти, в началото на 2020 г. получихме своя лиценз за туроператорска дейност.

Сега сме щастливи, че самостоятелно, освен с организация на незабравими събития, можем да съдействаме на своите клиенти и с безброй оферти за пътувания по цял свят.

Защо събития?

Ивент мениджмънтът е една необятна сфера на дейност. Това е и нещото, което ме грабна да се развивам именно в нея.

В живота на всеки човек и компания има специални моменти, които изискват и специално отношение и организация. Да сътвориш един незабравим личен или фирмен празник, да го изпълниш с емоция, съдържание и неповторимост, е невероятно предизвикателство. Това е нещото, което ме привлече да се развивам именно в сферата на мениджмънта на събития. Всеки ден, всеки проект е различен и ти дава възможност непрестанно да твориш. А творейки, да създаваш щастливи спомени и да подаряваш усмивки. Няма нищо по-хубаво от това да видиш, че си подарил емоция, защото тя се помни най-много.

Лесно ли е за една млада жена да бъде успешен предприемач в България?

Не бих казала, че нещо в живота се случва лесно. Предвид голямата конкуренция на пазара, се налага да се отличавам в това, което правя всеки ден. Млада и при това жена, случвало се е клиенти първоначално да реагират с леко шокиран поглед, но това се преодолява в момента, в който съвместната ни работа започне. Аз и моят екип в работата си винаги се ръководим от идеята да организираме събитието в съответствие с желанията на нашите клиенти, да оправдаем напълно техните очаквания и дори да им предоставим повече от това, което са очаквали. Ние изработваме цялостна персонална концепция и проект, съобразно желанията на клиента. Това придава оригиналност и индивидуален почерк на събитията ни. Старая се да превърна невъзможното във възможно, но най-вече клиентите ми да останат доволни. Да създадеш бизнес от нулата определено не е лесно, но се радвам,че имам възможността да доказвам всеки ден пред самата себе си, че това е напълно възможно, стига истински да го искаш.



Вашата сфера бе една от най-засегнатите от мерките, а вие дори разширявате дейността. Как успяхте да преодолеете този период?

В живота си до момента, всичко съм постигала с вдъхновение, упоритост и постоянство. Да, извънредната обстановка определено наруши това, което с много труд градя вече шеста година, но се постарах по-скоро да изведа ползите за себе си и агенцията от ситуацията. А именно, успях да се съсредоточа върху проекта, който обмислях от известно време.

Разраснахме услугите си, защото се стараем да бъдем полезни на всеки наш клиент. Туризмът е неразделна част от ивент мениджмънта и да добавим тези услуги към портфолиото си, бе най-доброто, което можех да направя точно в този период. Това са услуги, които доставят емоция въпреки всичко, хората не се лишават от тях.

Кое е най-важното, за да бъде едно събитие перфектно?

Всяко едно събитие е индивидуално и специално. Това е и основното при организацията, винаги подходът е индивидуален, влагаме креативност, много вдъхновение и въображение.



В днешно време има прекалено много компании, които предлагат услугата Team building. Вие имате опит в това, какъв трябва да бъде един Team building, за да бъде наистина полезен? Има ли формула или структура? И каква е ползата за компаниите от правилно проведено мероприятие?

Добре сработеният екип е основен фактор за успешната работа и развитието на една компания. Откриването на силните индивидуални качества на всеки член на екипа е от важно значение за всеки мениджър в процеса на организацията на работа. Всичко това може да се постигне до голяма степен чрез общуването в една неформална среда, когато хората по-свободно проявяват своята индивидуалност. С нашите тиймбилдинг програми целим не само да доставим емоция на участниците, но и да постигнем посочените цели.

Силата на партньорството. Каква е тя за Вас?

За мен приказката “И сам войнът е войн” не важи.

Аз съм убедена, че успехът на една компания зависи в най-голяма степен от създаването на екип от най-добрите професионалисти, които ще следват и осъществят очертаната програма. Това е основен принцип, от който се ръководя при подбора на своите партньори. Щастлива съм, че към момента успях да се обградя с работещи, интелигентни, идейни, мислещи и най-вече позитивни хора. Това прави всяко едно наше събитие успешно и запомнящо се.



Дейността ви е съсредоточена в създаването на корпоративни и лични събития. Какво отличава организацията на различен тип събития?

Да, дейността на "Болиер Ивентс Груп" е свързана с цялостна организация на всеки тип събитие. Създаваме както корпоративни, така и лични събития: сватби, рождени дни, кръщенета, момински и ергенски партита, цялостен декор и оборудване за събития, PR и реклама, BTL, TTL и АТL кампании с промоутъри. За всяко събитие имаме екип от професионалисти, които подхождат към всеки ангажимент с изключителна сериозност. За нас всеки детайл е от значение и той изисква необходимото внимание, от момента на планирането и организацията, до самото осъществяне на събитието.

В България има много млади хора, които мечтаят да развият свой бизнес, но не правят първата крачка. Какво бихте им казали?

Когато човек наистина открие това, с което иска да се занимава, според мен няма сила, която да го спре да прави това, което обича.

Убедена съм, че всеки човек има своя кауза. Важното е да я открие и да ѝ се посвети. Да работи с ентусиазъм, вдъхновение и постоянство! Да не позволява на препятствията да го отклонят. Да приема трудностите и предизвикателствата като възможност! И най-важното, да не се отказва!

За финал, накъде гледате? Каква е голямата Ви цел?

Голямата ми цел е да продължа да превръщам "Болиер Ивентс Груп" в успешен, утвърден и доверен партньор за все повече корпоративни и частни клиенти, с които заедно да създаваме емоция.

А новото от нас тепърва предстои!




Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.

0 коментара

Подобни публикации

Виж всички
bottom of page