SHIMANI Smart Skincare е най-успешната иновативна фирма


SHIMANI Smart Skincare е нов бранд българска козметика. Фирмата бе отличена с престижното първо място за "Най-успешна иновативна фирма" към Съвета за иновации на Българската търговско-промишлена палата.


SHIMANI Smart Skincare е дермокозметика от ново поколение, която е създадена съвместно с български учени, разработили и продукти за НАСА. Иновативната формула съдържа желязо. Този продукт е пръв на световния козметичен пазар.

Уникалната формула е резултат от повече от 3 години научноизследователска дейност. "Продуктите ни са създадени с много любов и всеотдайност.", споделя Станислава Павлова, основател на бранда.

При стареенето на кожата, в резултат на външни и вътрешни стресови фактори, се образуват свободни радикали –пероксидни йони, които атакуват колагеновите вериги и ги окисляват. Това допринася за образуването на напречни мостове между колагеновите влакна и в резултат свиване на колагеновата мрежа. Много голяма част от хидратиращи вещества като гликозоаминогликаните биват изтласкани от колагеновата мрежа и започва образуването на бръчките. Веднъж образувани, тези мостове между колагеновите вериги много трудно, даже невъзможно, могат да бъдат разрушени и структурата на колагена възстановена.

SHIMANI Smart Skincare предлагат използването на 3-валентно желязо като буфер, който застава между колагеновите вериги. Патентованият Chelate Repair Complex прониква между влакната от колаген на кожата и предотвратява тяхното слепване, т.е образуването на бръчки.

От всичките съединения на желязото единствено 3-валентното желязо има способността да се свръзва с колагена. Установено е че тялото, в частност кожата, трудно усвоява минералните съединения. За това е много важно минералите да са в хелатна форма. Това е формата, която се разпознава от организма и се усвоява от него. От SHIMANI превръщат 3-валентното желязо във високо ефективен хелатен комплекс .

Продуктите на SHIMANI не съдържат парабени, силикони, алергени, петролни деривати, ГМО и изкуствени оцветители. Те съчетават по уникален начин природата и науката. Веган са и не са тествани върху животни.


Другият интересен факт за крема на SHIMANI е, че е виолетов. Това се дължи на микса от използваните съставки.

Целта на фирмата е SHIMANI да стане глобален бранд, тъй като продуктите са на световно ниво.

За успехите на българските фирми трябва да се пише и говори. Така се насърчава предприемаческият дух, защото не производството на ишлеме движи икономиката, а собственото производство, което можем да изнасяме в чужбина.


Ако искате да зарадвате себе си или ваши близки за предстоящите Коледни празници, посетете сайта на SHIMANI, очакват ви страхотни празнични предложения и промоции: www.Shimani.bg

Последвайте SHIMANI в социалните мрежи, за да научавате първи за тенденциите в козметиката и да получавате полезни съвети за грижата за кожата:

Instagram: shimani_bg

Facebook: Shimani Bulgaria

Снимков материал: Мирослав Гайдошик




ПОПУЛЯРНО СРЕД АБОНАТИТЕ

БЪЛГАРСКИ ПРЕДПРИЕМАЧ ПРЕПОРЪЧВА:

Получавай новини от списание "Български Предприемач"

©2020 by Списание "Български предприемач"