top of page

Твоят бизнес има ли нужда от BPO кол център?

Бизнесът ви расте ли експоненциално напоследък и искате ли това да продължи?

Така или иначе, може би е време да изнесете своя кол център на външни изпълнители. BPO call center може да осигури огромни ползи за вашия бизнес, като същевременно е по-рентабилен и освобождава време и ресурси във вашия вътрешен екип. Но намирането на правилния BPO кол център за вашия бизнес може да бъде трудно. Може би се чудите какво точно е BPO кол център или как той се различава от другите кол центрове.


За компании, които се борят да поддържат обема на входящите или изходящите повиквания, e подходящо да обмислете аутсорсинг като посока за развитие. Повече за тези възможности ще ни разкаже Десислава Макулова, собственик на телефонен център Ди Ем Джи Консулт.


И така, какво е BPO кол център?


Аутсорсингът на бизнес процеси (BPO) е, както подсказва името, възлагане на една или много от вашите бизнес операции на трета страна доставчик. Кол центърът за BPO е екип от изнесени агенти, които могат да се справят с операциите на фирмите възложители.


Някои BPO кол центрове може да се фокусират върху входящи обаждания и обслужване на клиенти, докато други могат да служат като изходящ BPO кол център и да се занимават с телемаркетинг, продажби и/или пазарни проучвания. Имайте предвид обаче, че BPO call center може да обработва повече от просто обаждания.


BPO контактните центрове служат като разширен кол център за модерното, приятно и качествено клиентско изживяване. Тъй като пътуването на клиентите вече не е толкова рационализирано и изолирано, както беше преди – и продължава да се развива – контактният център на BPO управлява всички видове комуникации с клиенти, от отговаряне на обаждания и имейли до разрешаване на проблеми чрез уеб чат или текстови съобщения и дори обработка акаунти и съобщения в социалните медии.


Кол Център

Какво прави BPO call center?​


Аутсорсингът на бизнес процеси (BPO) е често срещан и ефективен начин за компаниите да получат помощ за процеси и бизнес функции, които може да не са в сферата на техния опит. Това също е често срещан начин за освобождаване на вътрешни ресурси за по-належащи вътрешни проекти.


Кол центърът е само един от многото бизнес процеси, които могат да бъдат изнесени.


Как може да помогне BPO call center?


BPO кол центровете могат да функционират като входящи кол центрове, изходящи кол центрове или да използват хибриден модел, който съчетава входящи и изходящи функции. Те могат да предоставят различни услуги, включително:

  • Входящи и изходящи повиквания

  • Поддръжка на клиенти по много канали

  • Проучване на пазара

  • Телемаркетинг

  • Услуги на бюро за помощ

  • Техническа поддръжка

  • Генериране на потенциални клиенти и продажби


Имам ли нужда от BPO кол център?​


Много компании, от масивни глобални корпорации до малки стартиращи фирми, биха могли да се възползват от BPO кол център. Как може едно решение да работи за толкова много различни компании?


Лесно: това е така, защото BPO кол центровете предоставят разнообразие от услуги и решения. Ето само някои от казусите, които BPO кол центровете могат да помогнат за разрешаването им:

  • Борят се да се справят с търсенето на запитвания или оплаквания за обслужване на клиенти

  • Необходимо е да увеличите или намалите екипа си според сезона.

  • Липса на вътрешни ресурси за проследяване на входящите запитвания в пиковите часове. Възниква въпросът ако се наемат достатъчно брой хора, за да успеят да обработят всички запитвания в пиковите часове, с какво ще им запълните работното време в останалата част от деня.

  • Искате да освободите вътрешни ресурси, за да се съсредоточите върху мащабни проекти

  • Предоставяне на бърза и ефективна техническа поддръжка, която отговаря на очакванията на клиентите

Ако имате нужда от поддръжка с изходящи обаждания и маркетинг – като телемаркетинг, обаждания за продажби, проучване на пазара или генериране на потенциални клиенти – BPO изходящ кол център може да ви предостави необходимата поддръжка.


Не забравяйте, че предоставянето на отлично изживяване при обслужване на клиенти не само помага за създаването на лоялни, постоянни клиенти, но също така ви дава конкурентно предимство пред другите на пазара, които не предоставят този вид изживяване.


А кой е най-ефективният начин за предоставяне на последователно клиентско изживяване? Възложете тази задача на своя кол център от експерти по поддръжка на клиенти. С BPO кол център можете да осигурите превъзходно обслужване на клиенти всеки път, без да жертвате време и ресурси за други важни бизнес цели.

При нужда от съдействие и запитване за тази услуга може да се свържете с екипа на Ди Ем Джи Консулт.


 
Елена Колева



Подобни публикации

Виж всички
bottom of page