top of page

Оценявай продукти прозрачно! Част 2

Настоящата публикация не е спонсориран пост. Тя е част от партньорството между Фондация “Започни Млад” и RateMate с цел развитие на мисията на фондацията


В предната статия говорите в множествено число за вас. Кои са хората, които стоят зад прекрасното бизнес начинание?

Ние сме един чудесен екип от 3ма души – аз, Стефан Малиновски и Краси Байлов

Как вашия опит и експертиза ви помага да се допълвате?

Всеки един от нас е специалист в различна сфера, като по този начин обезпечаваме основните нужди на компанията, а именно – продуктът се развива и разработва под техническия контрол на Краси, който е техчниеския директор. За развитието на бизнеса и търсенето на партньори и клиенти се грижи Стефан. Аз отговарям за комуникацията с потребителите на приложението, изграждането и разширяването на RateMate общността.

Достатъчно ли е отбелязването с да и не вашите потребители да характеризират продуктите от портфолиото ви?

Абсолютно не е достатъчно. До това заключение стигнахме, след като се допитахме до мнението на самите портебители. Всеки има различни критерии за оценяване на даден продукт – за едни най-важна е цената, други определят по опаковката, трети следят съставките, четвърти пък не правят компромис с вкуса. В тази връзка, нашата основна задача е да се вслушваме непрекъснато в обратната връзка от крайните потребители, за да можем да изградим решение, което задоволява техните нужди. Така стигнахме и до най-новата версия на приложението, в която включихме и опция за коментари. Така потребителите вече не са ограничени от избор между Да (палец нагоре) и Не (палец надолу), а ще могат да описват в свободен текст мнението си.

Имат ли възможност потребителите ви да дават мнението си по различните характеристики на продуктите?

Работим по версия, в която ще включим и възможност за избор на критерии от падащо меню, което да дава още по-детайлна информация за предпочитанията на потребителите.


Потребителите, които имат най-голяма необходимост от информация за продуктите на пазара обикновено са хора със интерес към здравословния начин на живот, вегетарианци, или са алергични към определени съставки на продуктите. Предоставяте ли за тях нужната им информация?

Версията, която пускаме сега, ще разполага с информация за Описание и хранителна стойност на продукта, където са посочени съставки, произход и други важни характеристики. Това ще помага на потребителите да се ориентират по-добре в избора си. Междувременно работим и по вкарването на „етикети“ или тагове, които да обозначават дали даден продукт попада в категория „веган“, „био“, „без глутен“ и др. Това ще бъде видимо още на ниво снимка/картинка на продукта, за да улесним още повече потребителя.

Какви са творческите ви планове за 2022, какво предстои?

Очертава се 2022г. Да бъде много динамична, защото предстои най-важната част от проекта RateMate – разширяване на потребителската база, развиване на продукта и намиране на партньори и инвеститори, заедно с които да реализираме най-смелите си планове за това иновативно приложение. Вярваме, че щом създаваме нещо полезно за хората, то те ще го търсят и използват, и това ще развива самия продукт.


Мисията на Фондация в обществена полза “Започни Млад” с ЕИК 206624841 е да насърчава и развива предприемаческата среда и талант в България чрез създаване и поддържане на общности за споделяне на опит и знания. Ние предоставяме структурирана образователна и практична информация, която да подобри осведомеността и уменията на предприемачите, така че те да могат да вземат информирани решения и да подсигурят устойчив и целесъобразен растеж. С цел финансова независимост и устойчивост, освен образователните ни общественополезни дейности, ние предлагаме и обучителни услуги и продукти, както и реклама на подбрани партньори, което да допринася за изпълнението на мисията ни. Всички приходи от стопанската дейност на фондацията отиват за развитие на общественополезните и имат за цел тяхното развитие. Повече за фондацията може да видите на нашата “За нас” страница.

0 коментара

Подобни публикации

Виж всички
bottom of page